اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای تحقق شعار سال است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی ما در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی است.

حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه این استان با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری با شناخت دقیق خود از بصیرت مردم؛ از ملت بزرگ ایران همانند 34 سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی، انتظار خلق حماسه دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، دو رسالت و وظیفه بزرگ را از مردم انتظار دارند و همه ما و دلسوزان انقلاب موظف به فراهم کردن بسترهای لازم برای خلق حماسه خیره کننده ملت هستیم.

سرافراز در ادامه با یادآوری ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی ما در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضرت زهرا (س) در عمر کوتاه ولی با برکت خود فرزندانی را تربیت کرد که احیاکننده اسلام ناب محمدی بودند.

وی اضافه کرد: آن بانوی نمونه جهان اسلام در دفاع از ولایت با تمام توان به میدان آمد و از امامت و ولایت تا مرز جان دفاع کرد.

سرافراز به ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: سبک زندگی دخت نبی مکرم اسلام  بهترین شیوه زندگی در جهان است.

وی افزود: صدیقه طاهره در ایثار، فداکاری، زهد، تقوا، پاکدامنی بانویی بی نظیر بود.

این مسئول در ادامه تفکر بسیجی را بهترین فرهنگ برای حل مشکلات جامعه برشمرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی، همه مسئولین خادم ملت هستند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول