اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

بروجن در عزای حضرت زهرا (س) سیاهپوش می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از برپایی خیمه عزای شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) در شهر بروجن خبر داد.

بروجن در عزای حضرت زهرا (س) سیاهپوش می‌شود

حجت‌الاسلام مجید الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هیئت آل یاسین شهر بروجن به‌مناسبت مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به اجرای برنامه‌های سینه زنی، روضه‌خوانی و سخنرانی می‌پردازد.

وی افزود: این هیئت با دعوت از تمامی هیئات مذهبی، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، تمامی تشکل‌ها و موسسات و اقشار مختلف مردم شهر بروجن و دعوت از سخنرانان مجرب و توانای حوزه علمیه قم و مداحان شهرستانی فعالیت خود را در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) آغاز می‌کند.

الهیان ادامه داد: از دیگر هیئات و مساجد شهرستان بروجن که به صورت گسترده و همگانی به اجرای برنامه می‌پردازند هیئت شهدای گمنام، هیئت خواهران دارالقران فاطمه الزهرا (س) و هیئت راهیان کربلا و زائرین کربلا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: در شهرستان بروجن 20 مسجد محوری به اجرای برنامه‌های مراسم شهادت حضرت زهرا (س) می‎پردازند.

وی با یادآوری ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روایاتی از پیامبر اکرم (ص) در شأن و مقام آن بانوی گرانقدر اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی برتر جهانیان است.

الهیان با بیان اینکه حضرت زهرای مرضیه (س) در حمایت از ولایت حضرت علی (ع) از جان خویش مایه گذاشت، افزود: سیده زنان عالم با تحمل سختی‎ها و فشارهای اقتصادی در زمان نبوت پیامبر و امامت حضرت علی (ع) به ما درس ایستادگی و پایداری آموخت.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول