اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور امدادرسانی به زلزله‌زدگان بوشهر

4 کامیون آب معدنی و کنسرو از کازرون به بوشهر اعزام شد

فرماندار شهرستان کازرون از ارسال چهار کامیون آب معدنی و کنسرو خوراکی از محل کمک‌های مردمی این شهرستان به منطقه زلزله‌زده کاکی بوشهر خبر داد.

4 کامیون آب معدنی و کنسرو از کازرون به بوشهر اعزام شد

الیاس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: در پی وقوع زلزله در منطقه کاکی بوشهر، ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان کازرون در ساعات نخستین این حادثه به اعزام نیروهای امدادی و کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان اقدام کرد.

این مسئول به اقدامات انجام یافته توسط هلال احمر این شهرستان به زلزله‌زدگان اشاره کرد و افزود: تاکنون 23 نجات‌گر، دو خودرو سبک کمک‌دار، یک آمبولانس با تجهیزات کامل و چهار کامیون 10 چرخ آب معدنی و کنسرو خوراکی با عنوان کمک‌های مردمی به منطقه زلزله‌زده اعزام شده است.

فرماندار کازرون گفت: توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان 15 امدادگر بسیجی به همراه یک آمبولانس با تجهیزات کامل، دو خودرو کمک‌‌رسان و یک مینی‌بوس به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر اعزام شده است.

محمدی ابراز داشت: 100 نفر از بسیجیان به همراه سه اتوبوس با تجهیزات امداد و نجات و نیز تیپ مستقل امام سجاد (ع) شهرستان کازرون در حال حاضر به حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وی، ایجاد کمپ بهداشت محیط، اعزام یک اکیپ 10 نفره به منطقه، کلرزنی آب شرب، استقرار تجهیزات بهداشتی، ایمن‌سازی منطقه زلزله‌زده، اعزام سه آمبولانس 115 و تیم مدیریتی بهداشتی را از اقدامات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به مناطق زلزله‌زده عنوان کرد.

این مسئول در بخش دیگر سخنانش از برپایی بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل اتاق عمل، رادیولوژی، سونوگرافی، گچ‌بری با دو پزشک متخصص جراح عمومی، دو پزشک متخصص ارتوپدی و یک پزشک عمومی اورژانس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی فارس در مناطق زلزله‌زده بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول