اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سعد‌آباد خبر داد

اسکان 819 خانوار در مدارس سعدآباد در تعطیلات نوروزی

رئیس اداره آموزش و پرورش سعد‌آباد از اسکان 819 خانوار در مدارس سعدآباد در تعطیلات نوروزی خبر داد.

اسکان 819 خانوار در مدارس سعدآباد در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادها و ارگان‌های فعال در ستاد تسهیلات سفر است و با عهده‌دار بودن مسئولیت خطیر ستاد اسکان نقش مؤثری در این ستاد ایفا کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعد‌آباد خاطر نشان کرد: تجهیز مدارس هدف اسکان گردشگران نوروزی و تامین امکانات رفاهی ایشان از اولویت‌های مهمی است که اداره آموزش و پرورش سعدآباد به‌منظور افزایش مطلوبیت در ارائه خدمات به مسافران نوروزی به آن توجه داشته است.

امیری‌زاده با اشاره به اینکه گردشگرانی از سراسر کشور در منطقه سعدآباد اسکان داشته‌اند، بیان داشت: بر اساس آمار موجود از ابتدای سال جاری تا پایان تعطیلات، 819 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی از خدمات اسکان آموزش و پرورش سعدآباد بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: ستاد اسکان منطقه سعدآباد از 28 اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را شروع کرده و در قالب فعالیت‌های این ستاد شاهد آماده‌سازی 12 آموزشگاه و 67 کلاس درس به‌منظور اسکان مسافران و گردشگران نوروزی بوده‌ایم.

این مسئول، تکریم مسافرین نوروزی را از اولویت‌های مهم ستاد تسهیلات سفر سعدآباد دانست و اذعان داشت: به‌ منظور طرح تکریم مسافرین نوروزی در منطقه سعدآباد شاهد فعالیت یک پایگاه ثبت‌نام ستاد اسکان و فعالیت کشیک 36 نفر از کارکنان اداری و آموزشی منطقه سعدآباد در ستاد اسکان بوده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد عنوان کرد: استفاده از توان تبلیغاتی منطقه سعدآباد و نصب بنر و تهیه نقشه راهنما و انتشار آن به‌ منظور توزیع بین مسافران نوروزی از اقدامات ارزند‌ه‌ای است که کمیته اسکان مسافران نوروزی به آن توجه داشته است.

امیری‌زاده با تشکر از دستگاه‌های اجرایی منطقه سعدآباد، گفت: بهره‌گیری مناسب از فناوری‌های نوین و فراهم آوردن زمینه بهر‌ه‌مندی از خدمات سایر دستگاه‌های اجرایی منطقه از دیگر اقدامات این اداره برای ارائه خدمت به میهمانان نوروزی بود.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول