اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و جامعه ورزش

پیکر مرحوم پودنکی در گلزار شهدای قم آرام گرفت

پیکر مرحوم محسن پودنکی قهرمان فقید کشتی فرنگی استان در مراسمی باشکوه با حضور پرشور مسئولان و جامعه ورزش قم به خاک سپرده شد.

پیکر مرحوم پودنکی در گلزار شهدای قم آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن پودنکی قهرمان ارزنده کشتی استان قم پس از حدود 11 ماه رقابت با بیماری سرانجام جان به جان آفرین تسلیم کرد و پیکر وی امروز با حضور جامعه ورزش و مسئولان کشوری و استانی تشییع و تدفین شد.

پیکر مرحوم پودنکی بر دستان جامعه ورزش، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیران تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف ورزشی قم از مسجد باب الجنه در خیابان انقلاب شهر قم تشییع شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم پیکر مرحوم پودنکی را تا گلزار شهدای علی‌بن جعفر (ع) قم تشییع کرده و سپس پیکر آن مرحوم در جواز امامزاده علی بن جعفر (ع) برای همیشه به خاک سپرده شد تا تنها نام و یاد قهرمان کشتی قم از این پس در دل‌ها و در خاطره‌ها باقی بماند.

پیام‌ تسلیت دستگاه‌های استانی به مناسبت درگذشت قهرمان فقید کشتی قم

اکثر دستگاه‌های دولتی استان قم نیز با نصب بنر و پلاکاردهای تسلیت در پیام‌هایی جداگانه درگذشت مرحوم محسن پودنکی از چهره‌های صاحب نام ورزش قم در میادین داخلی و خارجی رشته کشتی فرنگی را به خانواده معزز و داغدار وی تسلیت گفتند.

خبر درگذشت مرحوم مغفور شادروان محسن پودنکی از چهره‌های نامدار و ماندگار ورزش استان قم و کشور در رشته کشتی فرنگی موجب تالم و تاثر قلبی جامعه ورزش استان قم و بسیاری از قهرمانان و مسئولان کشتی کشور شده بود و در این مراسم چندین تن از آنها در کنار خیل پرشور مردم قم در این مراسم حضور داشتند.

پودنکی قهرمانی و پهلوانی را به شکل واقعی معنا کرد

خبرنگار فارس در حاشیه این مراسم با هر فردی که در خصوص محسن پودنکی صبحت می‌کرد،‌ همه آنها با اتفاق نظر مرحوم پودنکی را از ورزشکاران اخلاق‌مدار و متین کشتی قم می‌دانستند که با روحیات انسانی و منش والایی که داشت در تمام مسابقات و میادین ورزشی، قهرمانی و پهلوانی را به شکل واقعی معنا کرد و قطعا هیچ وقت یاد و نام این پهلوان ارزنده از اذهان ورزش دوستان پاک نخواهد شد.

به نمایندگی از جامعه ورزش در بیانیه‌ای خطاب به خانواده مرحوم پودنکی، شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن آرزوی علو درجات و غفران الهی برای آن سفر کرده برای خانواده معزز و سایر بازماندگان وی طول عمر با عزت به همراه صبری جمیل و اجری جزیل از خداوند منان خواستار شدند.

مقام سوم جام جهانی کشتی فرنگی در کارنامه افتخارات مرحوم پودنکی

محسن پودنکی عضو پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران در هجدهمین روز فروردین پس از تحمل ماه‌ها بیماری به دیار باقی شتافت در حالی که این قهرمان متولد سال 1356 بود و تا هفت سال قبل عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن 74 کیلوگرم به شمار می‌رفت و در جام جهانی 2005 به همراه تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان سوم جهان را به دست آورد.

این کشتی‌گیر قمی سابقه پیروزی بر نخبگانی مثل الکساندر دکتر شویلی قهرمان المپیک آتن از ازبکستان را در کارنامه دارد، ضمن اینکه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های امیدهای جهان نیز در کارنامه او که بیش از 10 سال عضو تیم ملی در رده‌های سنی مختلف بود، ثبت شده است.

انتهای پیام/78002/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول