اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان:

صعود الوند به پلی‌آف به سایر نتایج بستگی دارد

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان گفت: ما هرچه در توان داریم در دو هفته باقی‌مانده از لیگ دسته اول فوتبال به نمایش خواهیم گذاشت اما صعود تیم فوتبال الوند همدان به نتایج سایر تیم‌ها وابسته است.

صعود الوند به پلی‌آف به سایر نتایج بستگی دارد

مهران جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره باخت هفته گذشته الوند برابر پارسه ایرانیان اظهار داشت: بازی پارسه برای همه شوک بسیار بدی بود بازیکنان بر روی بی‌تجربگی و عجولانه بازی کردن سه امتیاز بسیار مهم را از دست دادند.

وی افزود: در این بازی نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم و از شرایط ایده‌آل خود به دور بودیم و این مسئله در چندین بازی گذشته مشهود بوده است.

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه بی‌تجربگی باعث کسب نتایج بد در چندین هفته گذشته شده است، گفت: ما درست در شش بازی آخری که ‌باید نتیجه بگیریم دچار افت شدیم و تیم‌هایی بودند که در نیم‌فصل اول در رتبه دهم بودند اما نتیجه گرفتند و در بازی‌های پایانی تا رتبه سوم جدول نیز خود را بالا کشیده‌اند.

وی درباره شرایط الوند عنوان کرد: تیم در این هفته بسیار خوب تمرین کرده به طوری که حتی یک روز هم تمرینات تیم تعطیل نشده و به طور منظم و فشرده خود را آماده کرده‌ایم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی نیز در شرایط خوبی قرار دارند.

جعفری درباره بازی این هفته الوند برابر ابومسلم اظهار داشت: اگر مشکلات مالی در ابومسلم به‌وجود نیامده بود قطعاً این تیم هم اکنون در رتبه اول و دوم جدول قرار داشت چراکه تمام امکانات برای این تیم به خوبی وجود دارد و از بازیکنان و کادر فنی خوبی نیز سود می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً بازی بسیار سختی را در مشهد خواهیم داشت ولی تمام بازیکنان متحد شده‌ایم که در این دو هفته پایانی از حیثیت فوتبال همدان و الوند دفاع کنیم و حداقل بتوانیم با جایگاه آبرومندانه‌ای لیگ را به پایان برسانیم.

جعفری در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره احتمال صعود الوند به پلی‌آف گفت: این موضوع دیگر دست خودمان نیست و ما باید دو بازی پایانی خود را ببریم و منتظر سایر نتایج باشیم.

وی درباره عملکرد خود در الوند عنوان کرد: به هیچ وجه از عملکرد خود در این فصل رضایت ندارم.

جعفری با اشاره به اینکه همه چیز در باشگاه الوند خوب بود، ادامه داد: ما در این فصل نتایج بسیار خوبی را گرفته‌ایم شاید فردی در همدان انتظار کسب چنین نتایجی را از این تیم نداشت و اگر فردی از این نتایج راضی نباشد در حق این تیم جفا کرده است.

تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) روز یکشنبه 18 فروردین‌ماه ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای تختی مشهد میهمان تیم فوتبال ابومسلم است.

گفتنی است، تا به این هفته الوند با انجام 24 بازی و کسب 39 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول