اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

تنها برای برد برابر ابومسلم به میدان می‌رویم / تا آخرین لحظه از تلاش غافل نمی‌شویم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان باید به مصاف نماینده خراسان رضوی برویم و تنها برای برد برابر ابومسلم به میدان می‌رویم.

تنها برای برد برابر ابومسلم به میدان می‌رویم / تا آخرین لحظه از تلاش غافل نمی‌شویم

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شکست هفته گذشته برابر پارسه ایرانیان اظهار داشت: تمام توان ما این بود که سه امتیاز بازی را بگیریم که متأسفانه مقرر نشد.

وی افزود: در نیمه اول، بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و موفق شدیم در این نیمه با دو گل پارسه را شکست دهیم اما بازیکنان ما در نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه اتفاقات نادر فوتبال در بازی برابر پارسه باعث باخت الوند شد، ادامه داد: در روزی که به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم بازی را واگذار کردیم ما سه گل بسیار بد خوردیم که هر سه گل روی غفلت بازیکنان خودمان زده شد.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره علت صحبت نکردن خود با رسانه‌ها بعد از این بازی گفت: بعد از بازی شرایط بسیار سختی رقم خورد و تمرکز لازم برای مصاحبه با اصحاب زحمتکش رسانه را نداشتم و به صلاح دیدم در موقعیت بهتر و آرامش درباره این بازی صحبت شود.

طلایی‌منش درباره بازی این هفته برابر ابومسلم عنوان کرد: تمام بازی‌ها در هفته‌های پایانی سخت هستند و ملاکی که تیم بالایی جدول قطعاً باید تیم انتهای جدول را شکست دهد وجود ندارد و نمونه آن در هفته گذشته در هر دو گروه لیگ دسته اول رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم شرایط ابومسلم به کل عوض شده و با آمدن برگی‌زر به عنوان سرمربی در این تیم روند نتیجه‌گیری ابومسلم بسیار بهتر شده و قطعاً روز سختی را در مشهد تجربه خواهیم کرد.

طلایی‌منش با بیان اینکه از تمام داشته‌هایمان در این بازی استفاده خواهیم کرد، گفت: چندین بازیکن اصلی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما برای برد به این میدان سخت خواهیم آمد و می‌خواهیم بازی با برنامه و خوبی را ارائه دهیم.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و چهارم در همدان با نتیجه سه بر دو برابر تیم پارسه ایرانیان شکست خورد.

الوند هم‌اکنون با 39 امتیاز در رتبه چهارم لیگ دسته اول گروه «الف» قرار دارد و همچنان این تیم همدانی یکی از شانس‌های رسیدن به پلی‌آف است.

این تیم در هفته بیست و پنجم امروز در مشهد میهمان تیم ابومسلم است و این بازی ساعت 16:15 در ورزشگاه تختی این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول