اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

احداث پیست تارتان با استاندارد بین‌المللی در ورزشگاه حیدریان قم

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از احداث چمن مصنوعی و پیست تارتان با استاندارد بین‌المللی در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم خبر داد.

احداث پیست تارتان با استاندارد بین‌المللی در ورزشگاه حیدریان قم

سید مهدی سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مجموعه ورزشی شهید حیدریان با توجه به جایگاه مکانی و همچنین وسعت و گنجایش بسیار بالایی که دارد در حال حاضر در موقعیتی ویژه در شهر مقدس قم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بسیاری از مراجعات مردم ورزش دوست قم برای گذراندن لحظاتی از وقت خود به امر ورزش در این مجموعه ورزشی صورت می‌گیرد و به همین خاطر اداره کل ورزش و جوانان با جدیت پیگیر تجهیز این مجموعه ورزشی است.

سیدی تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین نیاز این مجموعه بزرگ و سرمایه مهم ورزش قم، تجهیز مجموعه به پیست تارتان استاندارد و زمین چمن مصنوعی است که خوشبختانه در یکی از مهمترین برنامه‌های عمرانی این اقدام در مرحله نهایی قرار دارد.

وی عنوان داشت: به همین خاطر با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان، همکاری استانداری قم و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امسال عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شد و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سیدی ادامه داد: برای این طرح بزرگ ورزشی اعتبار لازم اختصاص داده شده و پیش‌بینی ما این است که زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان مجموعه حیدریان از آغاز سال جدید آماده استفاده و بهره‌برداری ورزشکاران و علاقمندان به ورزش باشد.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: این مجموعه در حال حاضر با در اختیار داشتن زورخانه شهید فهمیده به عنوان خانه ورزش‌های باستانی، زمین‌های مجهز تنیس، سالن چند منظوره حیدریان، سالن شهید رضاییان، تالار بدمینتون فرهمند موحد، سالن وزنه‌برداری شهید رواقی، خوابگاه و همچنین دفاتر هیئت‌های ورزشی، یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های ورزشی قم به شمار می‌رود که با بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان با استاندارد بین‌المللی پذیرای جمعیت بیشتری از علاقمندان به ورزش خواهد بود.

سیدی در ادامه به توفیقات ورزش قم در بخش عمرانی در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری پیگیر احداث چند طرح جدید و همچنین تکمیل و پایان ساخت طرح‌های ورزشی متعددی در نقاط مختلف شهر و استان قم بودیم تا با بهترین امکانات و کیفیت در اختیار مردم و شهروندان ورزش دوست قم قرار بگیرند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول