اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی صدور بیانیه‌ای

مجمع نمایندگان هرمزگان درگذشت قاسم کرمی را تسلیت گفت

مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت حاج قاسم کرمی مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل طی بیانیه‌ای فقدان این عالم اهل قلم را تسلیت گفتند.

مجمع نمایندگان هرمزگان درگذشت قاسم کرمی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی درگذشت قاسم کرمی مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای فقدان این فرزند برومند هرمزگان و عالم اهل قلم را تسلیت گفتند.

در این بیانیه آمده است: رحلت نابهنگام حاج قاسم کرمی - پدر مطبوعات هرمزگان و مدیر روزنامه صبح ساحل - موجب تالم خاطر و تأسف همه مردم هرمزگان، نمایندگان ملت در مجلس و همه دوستداران فرهنگ این دیار گردید.

این بیانیه می‌افزاید: نقش بی‌مثال این فرزند برومند و پر تلاش هرمزگان که سراسر عمر خویش را در خدمت به مردم این " استان عالم خیز " صرف کرد و در اوج محرومیت، سنگ بنای یک رسانه متعهد و پویا را که منشا تحول و پویایی در جنوب ایران بود نهاد، بدون شک در یادها ماندگار و در اندیشه‌ها جاری خواهد بود.

در خاتمه این بیانیه آمده است: نمایندگان هرمزگان فقدان این شخصیت موثر  که گام‌های بلندی در زمینه گسترش اخلاق و معنویت بر فضای رسانه‌ای هرمزگان و جامعه برداشت را به همه مردم به ویژه اهالی رسانه و مطبوعات و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، همنشینی وی با شهدای اهل قلم و صابرین درگاه حق تعالی را مسئلت دارد.

انتهای پیام/2310/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول