اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت یاس نبوی

یادواره شهدای روحانی در بندرگز برگزار می‎شود

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرگز گفت: همزمان با شهادت دخت نبی مکرم اسلام یادواره شهدای روحانی در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار می‎شود.

یادواره شهدای روحانی در بندرگز برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسین فرخی پیش از ظهر امروز در جمع روسای ادارات اوقاف و امور خیریه گلستان ضمن تسلیت شهادت دردانه خلقت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی همزمان با شب شهادت فاطمه زهرا (س) در بندرگز برگزار می‎شود.

وی برگزاری همایش رهروان یاس نبوی را از دیگر برنامه‎های ایام شهادت بی‎بی دوعالم یاد کرد و افزود: این برنامه با محوریت خواهران بسیجی در دو بقعه امامزاده حبیب‎الله (ع) نوکنده و امامزاده علیرضا (ع) سرطاق انجام می‎شود.

توزیع 5 هزار کتاب به سوگواران فاطمی در بقاع متبرکه بندرگز

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرگز در خصوص برنامه‎های سوگواره یاس نبوی در این شهرستان خاطرنشان کرد: قرائت خطبه حضرت زهرا (س)، برگزاری نمایشگاه کتاب، برپایی دو خیمه معرفت، پاسخگویی به مسائل شرعی و برگزاری مسابقات پیرامون ایام فاطمیه از جمله برنامه‎های سوگواره یاس نبوی است.

فرخی از توزیع پنج هزار کتاب به سوگواران فاطمی همزمان با روز شهادت بانوی دو عالم در بقاع و امامزادگان شهرستان بندرگز خبر داد و یادآور شد: سوگواره یاس نبوی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‎شود که چهارمین سال آن را با برنامه‎های مختلف فرهنگی و مذهبی در اماکن مقدس و در جوار امامزادگان به میزبانی خواهیم نشست.

ترویج فرهنگ فاطمی را یکی از ضرورت‎های جامعه اسلامی است

وی ترویج فرهنگ فاطمی را یکی از ضرورت‎های جامعه اسلامی برشمرد و متذکر شد: صدیقه طاهره (س) یک الگوی موفق برای زنان و مردان محسوب می‎شود که می‎توان از ایشان به عنوان الگویی نمونه در عرصه سیاسی و اقتصادی نام برد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرگز؛ ولایت‎مداری را یک از خصوصیات بارز حضرت فاطمه (س) برشمرد و اظهار داشت: راه رستگاری و سعادتمندی در دنیا و آخرت الگوبرداری از اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول