اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

اصولگرایان برنده انتخابات آتی هستند

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: تصور می‌کنم در انتخابات آتی اصولگرایان برنده شوند.

اصولگرایان برنده انتخابات آتی هستند

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به سئوالی در خصوص پیش‌بینی‌اش در خصوص انتخابات آتی اظهار داشت: به نظر می‌رسد مردم حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند به طوری که پیش‌بینی من مشارکت بیش از 75 درصدی است.

وی با بیان اینکه باید فردی مدافع رهبری و ولایی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرد، افزود: من فکر می‌کنم اصولگرایان برنده انتخابات باشند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه اگر بالاترین مقام اجرایی استان بود نخستین اولویتش را در چه بخشی قرار می‌داد نیز گفت: همدان را از این شرایط عقب‌افتادگی نجات می‌دادم چون در بسیاری از شاخص‌ها درجه پایینی را نسبت به سایر استان‌ها دارد.

وی ادامه داد: باید با استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالای استان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و ارتقاء جدی وضعیت صنعت اقداماتی در خور شایان انجام داد.

پورمختار در پایان سخنانش مهمترین اتفاق سال 91 در استان همدان را مربوط به آغاز ریل‌گذاری راه آهن تهران به همدان، آماده شدن اتوبان تهران ـ همدان، تبدیل فرودگاه همدان به بین‌المللی و تغییر استاندار همدان دانست.

انتهای پیام/89019/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول