اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد

ساخت فیلم مستند نبردهای دریایی در خلیج فارس

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از ساخت فیلم مستند در ارتباط با نبردهای دریایی در خلیج فارس با محوریت نبرد مستقیم رزمندگان استان بوشهر با آمریکایی‌ها خبر داد.

ساخت فیلم مستند نبردهای دریایی در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی رزمجو ظهر امروز در نشستی خبری در ارتباط با جزئیات ساخت این فیلم اظهار داشت: ساخت این فیلم بر عهده مرکز فیلمسازی شاهد است که با محوریت نبرد مستقیم رزمندگان بوشهری با آمریکایی‌ها در خلیج فارس ساخته خواهد شد.

وی افزود: مذاکرات با مرکز فیلمسازی شاهد شش ماه پیش آغاز شد و قرارداد این فیلم بسته شده و گروه فیلمسازی قول داده تا پایان سال این کار ارزشمند را به نتیجه برسانند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: این اقدام کاری ارزشمند خواهد بود تا بخشی از دلاوری رزمندگان ایرانی در مقابله مستقیم با آمریکا را به تصویر بکشد.

رزمجو گفت: شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در مهرماه سال 66 با قایق‌های تندرو در حال گشتزنی در اطراف جزیره فارسی بودند که مورد حمله نیروهای آمریکایی قرار گرفتند و با مقاومتی تحسین برانگیز جوابی قاطع به متجاوزان دادند.

وی بیان کرد: شهید مهدوی و یارانش در این نبرد نابرابر ابهت ابرقدرتی آمریکای متجاوز را در آب‌های خون رنگ خلیج فارس شکستند و برگ زرینی به تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران و استان بوشهر افزودند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در پاسخ به سوالی در مورد برگزاری راهیان نور دریایی در زمانی به غیر از نوروز گفت: برگزاری اردوی راهیان نور دریایی کاری هماهنگ شده با ستاد مرکزی است و نوروز مناسب‌ترین زمان برای انجام این کار است.

رزمجو گفت: پس از ایام نوروز شرایط جوی استان بوشهر مناسب دیگر هموطنان نیست، اما ما این آمادگی را داریم تا ترابری کاروان‌های راهیان نور را در هر زمان انجام دهیم.

رزمجو بیان کرد: از بیست و پنجم اسفندماه سال 91 تا 13 فروردین امسال اردوی راهیان نور دریایی در استان با موفقیت برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول