اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان خبر داد

برخورداری 3 هزار خانوار دزفولی از شبکه فاضلاب خانگی

مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان گفت: در سال 91 با واگذاری 3 هزار اشتراک فاضلاب در دزفول، از ورود فاضلاب 3 هزار خانوار به رودخانه دز پیشگیری شد.

برخورداری 3 هزار خانوار دزفولی از شبکه فاضلاب خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد اظهار کرد: از زمان آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب 16 شهر استان که با حمایت مسئولان استانی و کشوری از محل اعتبار اوراق مشارکت محقق شد، خطوط شبکه مناطق مختلفی از شهر دزفول اجرا و بیش از 3 هزار اشتراک فاضلاب به مشترکین واگذار شد.

وی افزود: با واگذاری این تعداد اشتراک فاضلاب امکان انتقال فاضلاب این تعداد خانوار به تصفیه خانه شهر دزفول به‌منظور انجام مراحل تصفیه و بازگشت مجدد به چرخه محیط زیست امکان‌پذیر شد که علاوه بر حفظ محیط زیست، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و رضایت عمومی را نیز در پی داشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان خوزستان خاطرنشان کرد: تعداد 3 هزار اشتراک واگذار شده در مناطق جنوبی شهر شامل خیابان‌های آیت‌الله طباطبایی، حضرت رسول(ص)، دانش، مولوی و مناطق پیرامونی آن انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین خیابان‌های منتهی به دادگستری، مخابرات، خیابان قانون، 15 خرداد، اطراف میدان تره‌بار و مناطق پیرامونی آن در منطقه غرب رودخانه دز در شهر دزفول نیز از شبکه مدرن دفع فاضلاب بهره‌مند شده‌اند.

صنیعی‌نژاد مناطق 500 دستگاه و گلریز و همچنین خیابان روبروی گلزار شهدا، خیابان 60 متری، مینو و مناطق اطراف آن را از دیگر مناطقی نام برد که با اجرای شبکه فاضلاب آنها کار واگذاری انشعابات آنها رو به اتمام است.

وی در ادامه از ابلاغ یک پیمان جدید در مناطق مرکزی دزفول همچون خیابان روستا، 45 متری و دارالمومنین و برگزاری مناقصه پیمان مناطق حاشیه‌ای شهر از جمله ولی‌آباد و مدرسی خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان خوزستان در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهری به‌ویژه فرماندار، نماینده مجلس و شهردار دزفول این طرح را جزو بزرگترین طرح‌های زیست محیطی استان برشمرد که با همکاری دولت و مجلس از محل فروش اعتبار اوراق مشارکت‌های مردمی از سال گذشته در استان آغاز شد و تاکنون با همراهی و همکاری مردم و مسئولان از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول