اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک سپه استان بوشهر خبر داد

صدور حدود 700 میلیارد ریال ضمانتنامه گمرکی برای واردات کالا

مدیر شعب بانک سپه استان بوشهر گفت: در سال گذشته حدود 700 میلیارد ریال ضمانتنامه گمرکی در استان بوشهر برای واردات کالا توسط بانک سپه صادر شده است.

صدور حدود 700 میلیارد ریال ضمانتنامه گمرکی برای واردات کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، سعید نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح شعبه سوم بانک سپه در گناوه گفت: سال 88 در همین مکان باجه بانک سپه راه اندازی شد که با تلاش و همکاری مردم و همکاران امروز به بانک تبدیل شده است.

نجفی افزود: در سال گذشته حدود 700 میلیارد ریال ضمانتنامه گمرکی در استان بوشهر برای واردات کالا توسط بانک سپه صادر شده است.

نجفی بیان کرد: 32 شعبه بانک سپه در استان بوشهر در تمام زمینه‌های اقتصادی فعالیت دارند که 47 دستگاه عابر بانک هم در آنها مستقر و در حال فعالیت هستند.

وی گفت: در خصوص توزیع ارز خوشبختانه بانک سپه از بانک‌های فعال استان است.

فرماندار گناوه نیز در مراسم افتتاح سومین شعبه بانک سپه گناوه گفت: سال نو را بر شما خادمان مردم تبریک عرض کرده و از تمام زحمات پرسنل زحمتکش بانک‌های شهرستان به ویژه بانک سپه تشکر می‌کنم.

غلامعلی حبیبی منش افزود: امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است که بانک‌ها یکی از عناصر مهم حماسه اقتصادی هستند.

حبیبی منش عنوان کرد:  بانک‌ها از اول انقلاب تاکنون در همه بخش‌ها و زمینه‌ها به مردم کمک‌های شایانی کرده‌اند که نیاز است امسال در جهت رفع مشکلات مردم تلاش خود را دو چندان کنند.

حبیبی منش گفت: افتتاح سومین شعبه بانک سپه در وضعیت کنونی خود نوید روشنی از تلاش مدیریت شعب استان است که از ایشان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول