اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان:

9 میلیون نوبت سر دام جنوب کرمان مایه‌کوبی شدند

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: سال گذشته بیش از 9 میلیون نوبت سر دام در جنوب کرمان علیه بیماری‌ها واکسینه شدند.

9 میلیون نوبت سر دام جنوب کرمان مایه‌کوبی شدند

ابراهیم توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تحقق این شعار در سال جدید باید در دستور کار تمام مدیران و مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با تمام توان خود در خدمت دامداران و مردم بود، افزود: سال گذشته بیش از 9 میلیون نوبت سر دام در جنوب کرمان علیه بیماری‌ها واکسینه شدند.

توکلی با بیان اینکه دامپزشکی از مزرعه تا سفره بر عرضه مواد خام دامی نظارت دارد، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 2 میلیون نوبت سر دام علیه بیماری‌های مشترک در جنوب کرمان واکسینه شدند.

وی با تشکر از همکاری مردم در سال قبل با ماموران دامپزشکی خاطر نشان کرد: جلوگیری از شیوع و مبتلا شدن به بیماری‌های مشترک همکاری خود مردم را می‌طلبد که مردم جنوب کرمان در سال گذشته در این امر موفق بودند.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با قدردانی از تمام دستگاه‌های اجرایی که با این اداره کل همکاری کردند، بیان داشت: دامپزشکی برای تامین سلامت و امنیت غذایی مردم از تمام توان خود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/80003/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول