اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

فشار خون مددجویان بهزیستی اندازه‌گیری می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از سنجش و اندازه‌گیری فشار خون توانخواهان و جامعه هدف بالای 40 سال زیر پوشش این نهاد به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

فشار خون مددجویان بهزیستی اندازه‌گیری می‌شود

رضا ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: برنامه‌های هفته سلامت امسال با شعار "فشار خون را جدی بگیریم"  از 18 تا 24 فروردین ماه سال جاری به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه فشار خون از جمله بیماری‌هایی است که بیشتر کشورهای دنیا به ویژه کشورهای در حال توسعه با آن روبه رو هستند تصریح کرد: این بیماری در جهان رو به گسترش است به گونه‌ای که 40 درصد مرگ و میرهای ناشی از بیماری قلبی و عروقی ناشی از فشار خون است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به آغاز هفته سلامت اظهار کرد: هر سال در آغاز هفته سلامت یک شعار به عنوان محور قرار می‌گیرد که امسال «فشار خون را جدی بگیریم» به عنوان شعار این هفته انتخاب شده است و برنامه‌های دستگاه‌‌های مربوط در امر سلامت پیرامون این شعار برنامه‌ریزی می‌شود.

ربیعی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به شعار امسال در راستای آگاهی‌دهی درباره لزوم کنترل فشار خون و همچنین اطلاع رسانی در زمینه خطرات پرفشاری خون به معلولین سنجش و اندازه گیری فشار خون توانخواهان و جامعه هدف بالای 40 سال زیر پوشش در این اداره کل در تمامی مراکز و مجتمع‌ها انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: جامعه هدف این طرح باید با مراجعه به مراکز تعیین شده نسبت به سنجش و تنظیم کنترل فشار خون خود اقدام کنند تا همواره در سلامت باشند.

انتهای پیام/87010/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول