اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود خبر داد

اجرای طرح‏های عمرانی در روستای محروم سطوه شاهرود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود از اجرای طرح‏های عمرانی در روستای محروم سطوه شاهرود خبر داد و گفت: فرهنگ جهاد و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم باید در جامعه گسترش یابد.

اجرای طرح‏های عمرانی در روستای محروم سطوه شاهرود

محمد جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود در حاشیه اعزام گروه‌‌های جهادی دانشجویی به منطقه طرود شاهرود بیان کرد: اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان امر باید نسبت به کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه حس نوع‌دوستی و کمک‌رسانی به اقشار ضعیف و رفع محرومیت‌ها بین آحاد مردم وجود دارد و حس نوع‌دوستی مردم را به عینه در حوادث و وقایع مختلف شاهد بوده‌ایم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود بیان داشت: اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان سمنان در راستای فرهنگ‌سازی و خدمت‌رسانی به مردم، رفع محرومیت‌ها، ‌افزایش روحیه ایثارگری و ازخودگذشتگی برگزار می‌شود.

جلیلی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشجویان در منطقه طرود تا 15 اسفند ماه ادامه دارد، بیان داشت: اقدامات عمرانی و فرهنگی گروه جهادی «شهید حسن عامری» در حال حاضر در دو روستای طرود و سطوه انجام می‌شود.

وی افزود: این اردوها در دو عرصه عمرانی توسط برادران و فرهنگی به همت خواهران اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود، اقدامات فرهنگی خواهران را ارائه مهارت‏های روزنامه‌نگاری، آموزش قرآن، نقاشی، خطاطی و خیاطی عنوان کرد.

جلیلی تعمیر و بازسازی غسال‏خانه طرود، تجهیز پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) به لحاظ سرویس بهداشتی و حمام، احداث منبع آب در امامزاده پیرمردان واقع در 20 کیلومتری روستای طرود، برق‌کشی و بازسازی مسجد روستای سطوه را از جمله اقدامات عمرانی عنوان کرد.

وی یادآور شد: مردم مناطق طرود با ابراز خرسندی و استقبال از اقدامات جهادی جهادگران دانشجوی بسیجی، خود نیز به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در آغازین روزهای اعزام گروه‌ جهادی به منطقه طرود سرکشی توسط فرمانده سپاه شاهرود، مسئول بسیج سازندگی و مسئول بسیج مهندسین سپاه شاهرود انجام شده است.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول