اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

وضعیت بهداشتی ایران ممتاز است

امام جمعه بهار گفت: امروز با تلاش و کوشش دست‌اندرکاران امر بهداشت، ایران اسلامی در زمینه بهداشت جزو ممتازها و برترین‌های دنیا به شمار می‌رود.

وضعیت بهداشتی ایران ممتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، نشست مدیر و اعضای ستاد هفته سلامت شهرستان بهار با امام جمعه این شهر در دفتر امامت جمعه برگزار شد. 

امام جمعه بهار در این نشست با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت، اظهار داشت: هفته سلامت امسال با شعار «فشار خون را جدی بگیریم» برگزار می‌شود که همگان به ویژه متولیان بهداشت و درمان باید به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا از سلامت و بهداشت به عنوان مهم‌ترین نعمات الهی یاد کرد و اضافه کرد: تأمین بهداشت موجب اصلاح جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برتری نظام سلامت و بهداشت در اسلام از چند جهت از جمله جامعیت، سازگاری آن با فطرت انسان و بدون عوارض بودن آن است، خاطرنشان کرد: سلامت، کامل‌کننده زندگی، نشانه کمال عقل و راحتی انسان است و به همین دلیل نیز دین اسلام به امر سلامت و بهداشت در کنار یکدیگر توجه ویژه نشان داده و بارها بر آن تأکید کرده است.

امام جمعه بهار تصریح کرد: امروز با تلاش و کوشش دست‌اندرکاران امر بهداشت، ایران اسلامی در زمینه بهداشت جزو ممتازها و برترین‌های دنیا به شمار می‌رود.

حاتم‌نیا در پایان عنوان کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های هفته سلامت، جلب توجه مردم به بحث سلامت به ویژه تغذیه، ورزش و شیوه زندگی سالم و کنترل فشار خون است.

انتهای پیام/2499/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول