اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

لزوم اصلاح روش‌های زندگی / مردم بیماری فشار خون را جدی بگیرند‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سلامت و تأکید بر اصلاح روش‌های زندگی امری ضروری است.

لزوم اصلاح روش‌های زندگی / مردم بیماری فشار خون را جدی بگیرند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجید رمضانی ظهر امروز در آیین نمادین هفته سلامت در مدرسه دخترانه سما اراک اظهار داشت: اصلاح روش‌های زندگی موجب سلامت و افزایش طول عمر می‌شود که همه آحاد جامعه باید بکوشند روش‌های غلط زندگی و تغذیه خود را اصلاح کنند.

وی تصریح کرد: روز 7 آوریل برابر با 18 فروردین ماه  به عنوان روز جهانی بهداشت نامگذاری شده و همه ساله برنامه‌هایی در گرامیداشت این روز در سراسر جهان برگزار می‌شود که خوشبختانه در استان مرکزی نیز شاهد اجرای برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و جلب حمایت سیاست‌گذاران و مدیران ارشد در پشتیبانی از برنامه‌های سلامت را از اهداف برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت فشار خون شعار امسال هفته سلامت  فشار خون را جدی بگیرید، نامگذاری شده است که می‌طلبد از این فرصت مناسب برای فرهنگ‌سازی در این زمینه استفاده شود.

رمضانی با تاکید بر اینکه مردم باید بیماری فشار خون را جدی بگیرند، گفت: این بیماری هر ساله جان عده‌ بسیاری از افراد را می‌گیرد، این در حالی است که با اندکی کنترل می‌توان از این بیماری مراقبت کرد.

وی  اظهار داشت: متاسفانه عادات بد غذایی منجر به بروز بیماری فشار خون و این بیماری خود موجب بروز بیماری‌های قلب، کلیه و چشم می‌شود.

سیف‌الله کریم‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز خواستار توجه هر چه بیشتر خانواده‌ها به سلامت فردی شد.

انتهای پیام/ 87012/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول