به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مشتریان گاز طبیعی، سامانه جدید مشترکان در این شرکت، توسط واحد فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران راهاندازی شد و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، سامانه جدید تحت وب بوده و دارای قابلیتهایی از جمله اشتراک پذیری، صدور صورت حساب و تعدیلات به صورت آنلاین، صدور تسویه حساب قابل پرداخت همچنین دسترسی آنلاین کلیه نواحی گازرسانی به سیستم مربوطه برای پاسخگویی و رفع مشکلات مشترکان گاز طبیعی است.
این سامانه در تعداد محدودی از شرکتهای گاز استانی اجرایی شده و شرکت گاز استان یزد به عنوان پنجمین شرکت، سامانه جدید مشترکان را راهاندازی کرده است.
پیش از این، به منظور آشنایی کارشناسان و روسای نواحی گازرسانی با این سیستم، یک دوره آموزشی چهار روزه، توسط کارشناسان امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران در سه گروه برای کارکنان امور مشترکان، حسابداری فروش و IT، در این شرکت برگزار شده بود.
انتهای پیام/2464/صا/ظ1004