به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، محمد دلبری شهردار قم همزمان با تعطیلات نوروز 92 با حضور در ستادهای اطلاعرسانی و مرکزی نوروزی و نیز مرکز سامانه 137 شهرداری قم با پرسنل حاضر در این مراکز دیدار و گفتوگو کرد و از نزدیک به ارزیابی خدمات ارائه شده پرداخت.
در یکی از این بازدیدها دلبری با کارکنان مرکز پاسخگویی به مشکلات شهری شهرداری قم یا همان سامانه 137 به گفتوگو نشست و از زحمات آنها در طول سال به ویژه تعطیلات نوروز که حجم تماسهای مردمی افزایش مییابد تقدیر و تشکر کرد.
دلبری همچنین در این بازدید شخصاً به چند مورد تماس مردمی که از سوی شهروندان و زائران صورت گرفته بود پاسخ داد؛ یکی از تماسها از سوی یکی از مسافران صورت گرفت که به دنبال مکانی برای اسکان بود و شهردار قم او را راهنمایی کرد و تماس بعدی هم توسط یکی از شهروندان برقرار شد که مضمون آن تشکر از خدمات شهرداری قم بود، دلبری پس از پاسخگویی به وی خود را معرفی کرد که این امر موجب خوشحالی این شهروند شد.
گفتنی است مرکز سامانه 137 شهرداری قم به صورت 24 ساعته و در سه نوبت کاری توسط 15 نفر از پرسنل فعال است و در طول سال پاسخگویی به تماسهای مردمی را انجام میدهد.
در طول ایام نوروز که مسافران و زائران هم جزو کسانی هستند که با این مرکز تماس میگیرند حجم کاری افزایش مییابد به طوری که علیاکبر رحیمی، مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم از پاسخگویی روزانه به 450 تماس مردمی خبر داد که بیشتر آنها پیرامون راهنمایی در خصوص یافتن راههای ورودی و خروجی از شهر و پیدا کردن اماکن زیارتی و خدمات شهری بوده است.
به گفته مسئولان این مرکز دلیل کاهش محسوس ترافیک در نوروز امسال در سطح شهر قم هدایت صحیح مسافران است زیرا آنها در کمترین زمان ممکن و از کوتاهترین مسیرها به خدمات و جایگاههای مورد نیاز خود دسترسی پیدا میکنند.
انتهای پیام/2258/ع