به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علیاکبر رحیمی با اشاره به وضعیت خدماترسانی سامانه 137 شهرداری قم به همشهریان و زائران در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال، در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان و زائران گرامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه مردم میتوانند با تماس با سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم نسبت به اطلاعرسانی مشکلات شهری اقدام کنند، ادامه داد: با برنامهریزی صورت گرفته، سامانه 137 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری است تا مردم در ایام تعطیلات نوروزی شاهد مشکل خاصی در امور شهری نباشند.
مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم ابراز داشت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی شهرداری تاکنون حدود 7 هزار و 100 تماس تلفنی با سامانه 137 برقرار شده که از این تعداد 5 هزار و 650 مورد مربوط به راهنمایی و اطلاعرسانی به زائران بوده است.
وی تصریح کرد: با راهنمایی زائران از طریق این سامانه گام مؤثری در راستای کاهش ترافیک درونشهری برداشته شده است.
رحیمی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه 1888 در ایام نوروز عنوان کرد: تاکنون 90 مورد شکایت ثبت شده و به مناطق و مراکز ذیربط برای رسیدگی ارسال شده است.
انتهای پیام/2258/ذ/چ3000