اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم خبر داد

ثبت بیش از 7100 مورد پیام مردمی در سامانه 137

مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم از ثبت 7 هزار و 100 مورد تماس تلفنی مردم با این سامانه طی ایام نوروز خبر داد.

ثبت بیش از 7100 مورد پیام مردمی در سامانه 137

به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی سامانه 137 شهرداری قم به همشهریان و زائران در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال، در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان و زائران گرامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با تماس با سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم نسبت به اطلاع‌رسانی مشکلات شهری اقدام کنند، ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، سامانه 137 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری است تا مردم در ایام تعطیلات نوروزی شاهد مشکل خاصی در امور شهری نباشند.

مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری قم ابراز داشت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی شهرداری تاکنون حدود 7 هزار و 100 تماس تلفنی با سامانه 137 برقرار شده که از این تعداد 5 هزار و 650 مورد مربوط به راهنمایی و اطلاع‌رسانی به زائران بوده است.

وی تصریح کرد: با راهنمایی زائران از طریق این سامانه گام مؤثری در راستای کاهش ترافیک درون‌شهری برداشته شده است.

رحیمی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه 1888 در ایام نوروز عنوان کرد: تاکنون 90 مورد شکایت ثبت شده و به مناطق و مراکز ذیربط برای رسیدگی ارسال شده است.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول