اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره شوراها بهترین فرصت برای هم‌اندیشی شهرداران کشور است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره شوراها بهترین فرصت برای هم‌اندیشی اعضای شوراها و شهرداران کشور است.

جشنواره شوراها بهترین فرصت برای هم‌اندیشی شهرداران کشور است

داریوش قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری سمینار توسعه ایران و جشنواره شوراها و شهرداران کشور اظهار کرد: برگزاری این سمینار و جشنواره، بهترین فرصت را برای شوراها و شهرداری‌ها پدید آورده تا با هم‌اندیشی موثر خود کمیت، کیفیت و سرعت خدمات را به مردم فهیم و شایسته میهن اسلامی ارتقا بخشند.

وی با بیان اینکه کمیته داوران این سمینار که متشکل از برجسته‌ترین اساتید کشور است، افزود: این اساتید در رشته‌های علوم مدیریت بحران، مدیریت شهر الکترونیک و مدیریت شهری تدریس می‌کنند.

قوامی بر ضرورت هم‌اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای شهر کشور تاکید کرد و گفت: بحران‌خیز بودن کشور و حضور در کمربند زلزله ایجاب می‌کند که شوراها اطلاعاتی به روز برای مقابله با بحران داشته باشند تا بتوانند آن‌ها را حل و فصل کنند و در نهایت کمترین ضرر متوجه مردم بشود.

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نخستین جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های کشور در خلال نخستین و بزرگ‌ترین سمینار توسعه ایران خبر داد و اضافه کرد: اگر در میان مدعوین مسئولان استانی نیز حضور داشته باشند مجموعه مدیران شرکت‌کننده خواهند توانست با استفاده از مباحث تخصصی مطروحه با مشکلات و چالش‌های شهری بیشتر آشنا شوند.

قوامی، معرفی و برگزیدن برترین‌های شوراهای کشور را مهمترین هدف این جشنواره برشمرد و گفت: به برگزیدگان استانی، لوح بلورین و به 21 برگزیده کشوری الواح زرین جشنواره تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان با دعوت از همه شوراها، شهرداران و معاونان شهرداران کشور برای حضور موثر و قدرتمندانه خود در جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور خاطرنشان کرد: آموزش شوراها و مدیران شهرداری‌ها که بیشتر با متن مردم سر و کار دارند موجب خواهد شد رضایت شهروندان از خدمات شهری بیشتر شود.

انتهای پیام/68004/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول