اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

نقش شوراها در تحقق توسعه پایدار حیاتی است

امام جمعه شهرضا نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا را در تحقق توسعه پایدار حیاتی دانست و بیان داشت: مدیریت توانمند شهری از مهم‌ترین ارکان پیشرفت و آبادانی یک شهر است.

نقش شوراها در تحقق توسعه پایدار حیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: حفظ تقوا در شئونات مختلف زندگی مهم‌ترین راهکار رستگاری انسان است و برای دستیابی به این موضوع مهم باید از قرآن کریم و عترت اهل بیت (ع) استفاده لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: توجه به مقوله قناعت در زندگی، سعادت و خوشبختی را برای بشر به همراه دارد و برای تبیین این اصل مهم باید اصلاح سبک زندگی در جامعه ما به شکل جدی مدنظر قرار بگیرد.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اینکه تعطیلات زیاد از مهم‌ترین مشکلات جامعه کنونی به شمار می‌رود، بیان داشت: بر اساس وظیفه باید از تمامی افرادی که در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به مردم بودند تقدیر کنیم.

وی یاد آور شد: نامگذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و اقتصادی باید از نخستین روزهای سال مدنظر آحاد مختلف جامعه باشد و در این راستا حرکت کنیم.

یعقوبی انتخابات 24 خرداد را مهم‌ترین عرصه برای تجلی حماسه سیاسی ذکر کرد و بیان داشت: در این حوزه باید با در نظر داشتن منویات رهبر معظم انقلاب حماسه بیافرینیم.

وی نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا را در تحقق توسعه پایدار حیاتی دانست و بیان داشت: مدیریت توانمند شهری از مهم‌ترین ارکان پیشرفت و آبادانی یک شهر است و به همین دلیل باید نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرضا اخلاق مداری را مهم‌ترین رکن تحقق یک انتخابات پرشور و سالم ذکر کرد و افزود: از تمامی رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها انتظار داریم، آگاه سازی عمومی برای رعایت اخلاق در جریان انتخابات را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/63011/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول