اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مداح اهل ‌بیت (ع):

مجالس مذهبی فرصتی برای آگاهی‌بخشی به مردم است

مداح اهل ‌بیت (ع) گفت: مجالس مذهبی در ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم است.

مجالس مذهبی فرصتی برای آگاهی‌بخشی به مردم است

محمد امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) فدایی و مطیع امر ولایت بودند.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره حفظ وحدت بین برادران شیعه و سنی، گفت: ولایت‌ فقیه بر رعایت وحدت در بین مذاهب مختلف اسلامی تاکید دارند و وظیفه همه ما تبعیت از فرمایش‌های ایشان است.

مداح هیئت عاشقان اهل‌ بیت (ع) شهرستان رشت، با بیان اینکه اهل‌ بیت (ع) دارای قدرت بودند و می‌توانستند در برابر دشمنان ایستادگی کنند، افزود: ائمه اطهار (ع) برای حفظ مصالح جامعه اسلامی از برخی اقدام‌ها خودداری می‌کردند.

وی تصریح کرد: برای رعایت و حفظ مصالح اسلام و انقلاب باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و اهمیت وحدت بین مذاهب اسلامی به ویژه در شرایط کنونی را مورد توجه قرار دهیم.

امینی، مجالس مذهبی را مکان مناسبی برای بیان مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه عنوان کرد و یادآور شد: مراسم‌های مذهبی نباید تنها همراه با روضه، عزاداری و اشک‌ ریختن باشد.

وی با تصریح بر اینکه دوران کنونی تاریخ در حال تکرار است، خاطرنشان کرد: در دوران کنونی تزویر در حال بازگشت به جامعه بوده و مجالس مذهبی به ‌ویژه در ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم است.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول