اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای تحقیقات میدانی

عملکرد هیئت‌های مذهبی ابرکوه بررسی شد

خبرگزاری فارس: با اجرای تحقیقات میدانی، عملکرد هیئت‌های مذهبی ابرکوه مورد بررسی قرار گرفت.

عملکرد هیئت‌های مذهبی ابرکوه بررسی شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در حاشیه برگزاری جلسه شورای هیئات مذهبی ابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: طرح تحقیقاتی عملکرد هیئت‌های مذهبی به همت اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه و با همکاری شورای هیئات مذهبی این شهرستان اجرا شد.

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی افزود: در طرح یاد شده 2 هزار پرسش‌نامه در 11 نقطه از سطح شهر ابرکوه توزیع شد و در مجموع، 602 نفر از افراد به سئوالات مختلف طرح پاسخ دادند که نتایج آن در حال تحلیل است.

وی ادامه داد: شهروندانی که در این طرح شرکت کردند، نظرات ارزشمند و راهگشایی ارائه کرده‌اند که جزئیات آن در آینده منتشر خواهد شد.

پورقیومی در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی که به منظور برنامه‌ریزی و همفکری پیرامون برنامه‌های شورا و مدیریت بهتر برنامه‌ها تشکیل جلسه داده بودند نیز اظهار داشت: کار این شورا بسیار مهم و حساس است و برنامه‌ریزی، بالا بردن توان مدیریتی و تلاش در راستای رفع آسیب‌های هیئات مذهبی شهرستان باید سرلوحه کاری این شورا قرار گیرد و در رفع موانع آن کوشش شود.

تشریح نحوه توزیع اعتبارات جدول 14 پیرامون هیئات مذهبی و طرح‌های اجرا نشده و توضیح مقدمات برگزاری انتخابات محله گلکاران و چگونگی منحل شدن آن از دیگر سخنان مطرح شده در این جلسه از سوی پورقیومی بود.

انتهای پیام/2464/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول