اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نیشابور و فیروزه:

فعالیت‌های فرهنگی هماهنگ با امور گردشگری، ماندگارتر است

نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: طرح آرامش بهاری، برنامه‌ای راه‌گشا و تاثیرگذار بر ذهن زائران نوروزی اماکن متبرکه بود.

فعالیت‌های فرهنگی هماهنگ با امور گردشگری، ماندگارتر است

علی مروی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: اداره اوقاف با اجرای این طرح مهم، کار فرهنگی خوبی در سطح شهرستان و سازمان اوقاف در سطح کشور، انجام داد.

وی افزود: باید به سمت کارهای اساسی، واقعی و جهت‌دار برای نسل جوان رفت.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های فرهنگی که با امور گردشگری و مسافرت هماهنگ باشد، ماندگارتر است.

مروی با بیان اینکه هر کاری که لازم باشد در مجلس برای ارتقاء و تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهیم، گفت: مردم در ایام فراغت به‎ویژه تعطیلات، با انگیزه و علاقه ‎بهتری می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

وی حضور بیشتر روحانیت در برنامه‌های اوقاف را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: چون روحانیت، کارشناس مسائل دینی هستند و به‌خاطر ماهیت کاری، زبان بلیغی برای سخنرانی دارند، می‌توانند بهتر پیام مباحث فرهنگی را به سایر اقشار منتقل کنند.

نماینده نیشابور در مجلس با تقدیر از حجت‌الاسلام راستگو، چهره نام‌آشنای برنامه‌های تربیتی صدا و سیما برای قشر کودک و نوجوان و گروه همراه وی برای حضور در برنامه‌های اوقاف نیشابور، تصریح کرد: مردم با حضور چهره‌های نام‌آشنا و روحانیان خوش‌سلیقه و خوش‌بیان، بهتر می‌توانند با محتوای مباحث فرهنگی انس بگیرند.

انتهای پیام/70005/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول