اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

حماسه سیاسی در خرداد ماه امسال به منصه ظهور می‌رسد

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص نامگذاری امسال اشاره کرد و گفت: ملت ایران اسلامی در خرداد ماه امسال حماسه‌ سیاسی را به منصه ظهور می‌رسانند.

حماسه سیاسی در خرداد ماه امسال به منصه ظهور می‌رسد

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین کشور منطقه بوده و نظام سیاسی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در ایران هم‌اکنون به عنوان الگویی عملی برای همه کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه درآمده است. 

امام جمعه سنندج از اتحاد و همبستگی همه اقوام و مذاهب اسلامی در کشور به عنوان سرمایه تعالی‌بخش کشور نام برد و گفت: غربی‌ها چاره‌ای جز به رسمیت شناساندن حقوق ملت ایران ندارند.

وی افزود: در سایه اتحاد و همبستگی بین اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در کشور و پیروی همه اقشار مردم از منویات عالمانه امام راحل و مقام معظم رهبری هم‌اکنون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گوی سبقت را از بسیاری کشورهای غربی ربوده و همه جهانیان مبهوت توانمندی‌های جوانان خلاق ایرانی شده‌اند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خویش به توطئه‌های گسترده دشمنان نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: بدون شک توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تمامی نخواهد داشت اما باید کشورهای غربی و به ویژه آمریکای جهانخوار بدانند که زمان شکست و افول فرهنگ و مکتب غربی به پایان رسیده و مسلمانان و آیین متقن اسلامی با سرعتی باورنکردنی برای آنان در حال تسخیر سنگرهایشان است.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: غربی‌ها بدانند که با تحریم و تهدید نمی‌توانند حرکت روبه جلو و عزت‌مدارانه ملت مسلمان ایران را کند کنند و به زودی به این مهم پی خواهند برد که چاره‌ای جز به رسمیت شناساندن حقوق ملت ایران را ندارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از مشارکت و حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب، پیروی از منویات رهبری و روحیه استکبارستیزی، شهاد‌ت‌طلبی و ولایت‌مداری ملت ایران به عنوان سرمایه‌های جاودانه کشور نام‌برد که اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در کشور را روزبه روز تقویت کرده و می‌کند.

ماموستا مجتهدی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 92 نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر در خرداد ماه امسال حماسه‌ای جاودانه در عرصه سیاسی خلق خواهند کرد و با پشتکار و همتی مضاعف توطئه‌های جبهه استکبار را در حوزه اقتصادی خنثی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت کردستان نیز همگام با دیگر برادران و خواهران دینی خویش در دیگر استان‌های کشور آماده خلق حماسه‌هایی دشمن‌شکن در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و علمی بوده و در این مسیر نیز گوش به فرمان منویات عالمانه مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/79006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول