اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی کرمان اعلام کرد

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی کرمان

فرماندهی انتظامی کرمان اعلام کرد تمام محورهای مواصلاتی استان کرمان به علت بارندگی لغزنده است.

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت ریزش نزولات آسمانی در تمام شهرستان‌های استان و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی، رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل ریزش باران و نزولات جوی معابر شهری و برون شهری استان کرمان لغزنده است، لذا رانندگان عزیز هنگام رانندگی از تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و فاصله طولی نسبت به خودروی جلویی را رعایت کنند.

در این اطلاعیه بیان شده است: با توجه به اینکه ریزش نزولات جوی در محورهای کوهستانی به شکل بارش باران است، رانندگان هنگام تردد در این محورها از هرگونه شتاب و عجله خودداری کرده و در صورت مه‌گرفتگی از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کرده یا در منتهی‌الیه سمت راست جاده توقف و چراغ‌های خود را روشن نگه دارند.

پلیس از رانندگان خواست در هنگام بروز تصادفات خسارتی تا سقف 3 میلیون و 150 هزار تومان با یکدیگر توافق کرده و به یکی از شرکت‌های بیمه مراجعه کنند و در صورت عدم توافق خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست خیابان برده و با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و منتظر حضور کارشناس پلیس راهور بمانند.

انتهای پیام/2446/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول