اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

برنامه «بانوی بهشت» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه «بانوی بهشت» از این رسانه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

برنامه «بانوی بهشت» از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف در ایام فاطمیه اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های رادیو معارف در این ایام با رویکرد تبیین شخصیت، سیره، مناقب و سخنان حضرت زهرا(س) تولید شده است.

وی با اشاره به تولید برنامه غریبانه در رادیو معارف گفت: این برنامه شب شهادت حضرت زهرا(س) از ساعت 21 و 15 دقیقه تا 22 و 40 دقیقه به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف عنوان داشت: بانوی بهشت از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که بیست و پنجم فروردین از ساعت 9 تا 12 و 45 دقیقه به صورت زنده از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مفاهیم و آموزه‌های خطبه فدک حضرت زهرا(س) از جمله رویکردهای این برنامه بوده که شامل تشریح و تبیین مسائلی در زمینه توحید، حمد و ثنای الهی و فلسفه بعثت است.

عظیمی عنوان داشت: مخاطبان این برنامه‌ها علاوه بر شیعیان، تمام مسلمانان و برادران اهل سنت هستند که با مفاهیم و بیانات حضرت زهرا(س) در خطبه فدک آشنا می‌شوند.

وی یادآور شد: برنامه شرح کوثر از 24 تا 26 فروردین از ساعت هشت و 40 دقیقه تا ساعت 9 روی آنتن می‌رود که مناقب، شأن و جایگاه حضرت زهرا(س) از منظر علما در این برنامه تبیین می‌شود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف عنوان داشت: برنامه ارمغان از 24 فروردین تا میلاد حضرت زهرا(س) به سیره اجتماعی و خانوادگی حضرت زهرا(س) می‌پردازد و جلوه‌های الگویی حضرت زهرا(س) را در دو بستر خانواده و اجتماع تبیین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: زمزمه‌های معرفت از دیگر ویژه‌برنامه‌های تولیدی بوده که آیت‌الله مصباح یزدی بخش‌هایی از خطبه فدک را در این برنامه تشریح می‌کند که روزهای شنبه در ایام فاطمیه ساعت 11 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

عظیمی عنوان داشت: آیت‌الله خاتمی در برنامه سیره فاطمی سیره سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا(س) را با محوریت خطبه فدک تشریح می‌کند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد برنامه‌های معمول رادیو معارف از 23 تا 30 فروردین گفت: حجت‌الاسلام پیشوایی در برنامه پرسمان تاریخی شبهات و سؤالات پیرامون شهادت حضرت زهرا(س) را پاسخ می‌دهد.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف عنوان داشت: در برنامه بر بال سخن به تبیین شخصیت و سیره‌ خانوادگی و فردی حضرت زهرا(س) پرداخته می‌شود که ساعت 11 و 15 دقیقه روی آنتن می‌رود.

وی یادآور شد: در برنامه چراغ مطالعه به معرفی کتاب‌های پیرامون حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/78003/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول