اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س)

برنامه «یک کهکشان ستاره» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از پخش برنامه «یک کهکشان ستاره» از این رسانه در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س) خبر داد.

برنامه «یک کهکشان ستاره» از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: برنامه زنده یک کهکشان ستاره از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حجج اسلام محمدتقی قادری و محمدرضا جباری در این برنامه جایگاه و میراث علمی حضرت زینب(س) را تبیین می‌کنند.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف یادآور شد: برنامه آب و آینه نیز در روز میلاد حضرت زینب(س) از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 10 از این رادیو پخش می‌شود.

وی ادامه داد: ویژگی‌های حضرت زینب(س) از دوران کودکی، فضائل حضرت از زبان معصومان و زیارت‌نامه حضرت زینب(س) در این برنامه تبیین خواهد شد.

عظیمی با اشاره به تغییر رویکرد برنامه‌های روزانه رادیو معارف گفت: به عنوان مثال برنامه بر بال سخن و برنامه ارمغان در آستانه ولادت حضرت زینب(س) به شخصیت و فضائل آن حضرت می‌پردازد.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف ویژگی‌های حضرت زینب را الگویی مناسب برای زنان و دختران امروزی عنوان کرد و گفت: شجاعت، پایداری و صبر از جمله ویژگی‌هایی است که اگر موشکافانه و مطابق با نیازهای روز جامعه به این حوزه‌ها وارد شویم بدون تردید در زمینه سبک زندگی اسلامی بسیار راهگشا است.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول