اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش هرمزگان صورت گرفت

اسکان 30 هزار فرهنگی در اقامتگاه‌های نوروزی هرمزگان

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ستاد اسکان مسافران فرهنگی استان تا پایان تعطیلات نوروزی در 16فروردین ماه، 30 هزار و 152 خانوار را در اقامتگاه‌های نوروزی پوشش داده است .

اسکان 30 هزار فرهنگی در اقامتگاه‌های نوروزی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس احمد آخوندی ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: این افراد در قالب 199 هزار و 737 نفر و 586 هزار و 912 نفر روز مسافر هستند.

وی بیان داشت: اسکان مسافران نوروزی از 28 اسفند سال گذشته در مدارس هرمزگان آغاز شد و طی آن دو ستاد اسکان سطح شهر بندرعباس و 15 ستاد در شهرستان‌ها و مناطق استان تا پایان تعطیلات نوروزی با تمام توان و امکانات، خدمات رسانی به همکاران و مسافران فرهنگی را در دستور کار داشتند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان 385 مدرسه استان در قالب 3 هزار و 37 کلاس برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز تجهیز و در اختیار مسافران قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرش، یخچال، پتو و اجاق گاز از امکانات مدارس ویژه اسکان فرهنگیان بود و تمام مدارس دو جزیره قشم و کیش نیز به امکانات لازم تجهیز شدند.

آخوندی یادآور شد: با توجه به تمرکز عمده مسافران در بندرعباس، نواحی یک و دو آموزش و پرورش بیشترین تعداد را در این طرح در اختیار داشتند که در مجموع ستادهای اسکان آموزش و پرورش در سراسر استان  خدمات خوبی را با جلب رضایت مسافران ارائه دادند.

وی در پایان اضافه کرد: خدمات آموزش و پرورش به میهمانان نوروزی منحصر به فرهنگیان نبود و سایر مشاغل دولتی و حتی پذیرش آزاد نیز در ستادهای اسکان فرهنگیان انجام می شد.

انتهای پیام/88007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول