اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

مردم با خلق حماسه سیاسی دشمنان را به زانو در می‌آورند

استاندار مرکزی گفت: مردم استان مرکزی با افزایش بصیرت و خلق حماسه سیاسی در انتخابات 92 بدخواهان نظام را به زانو در خواهند آورد.

مردم با خلق حماسه سیاسی دشمنان را به زانو در می‌آورند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جاری اظهار داشت: دشمنان باید بدانند ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی می‌توانند همچنان پایداری خود را حفظ کرده و در شرایط بد اقتصادی کشور را بسازند.

وی تصریح کرد: بدون شک نگاه کشور در سال جدید باید نگاهی رو به جلو و همچون سال‌های گذشته هدفدار باشد، سال جدید نیازمند تحول درونی و بیرونی است و لازمه رسیدن به این تحولات داشتن برنامه‌ریزی و هدف است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه هر مدیری باید به مقوله برنامه‌ریزی توجه جدی داشته باشد، اظهار کرد: ما با برنامه‌ریزی به دشمنان ثابت خواهیم کرد که ملت ایران ملتی عزت‌مند و پایدار است که تهدیدها و تحریم‌ها مانع از ادامه مسیر پیشرفت این ملت نخواهد شد.

نگاه سیاسی به کلام مقام معظم رهبری نداشته باشیم

شعبانی‌فرد با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مردم و مسئولان نباید نگاه سیاسی به کلام مقام معظم رهبری داشته باشند، لازمه تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی برخورداری از نگاه اعتقادی است.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان می‌توانند با افزایش تولید ملی حماسه دیگری را خلق کنند، ابراز داشت: به حداقل رساندن وابستگی نظام به خارج، فرار از بوروکراسی، انجام سریع کارهای مردم، کاهش فشار بر مردم، حمایت از سرمایه‌گذاران، افزایش اشتغال از راهکارهای موثر در رسیدن به حماسه سیاسی و اقتصادی است که باید مورد عنایت و توجه مسئولان قرار گیرد.

راه‌اندازی طرح توسعه پالایشگاه امام(ره) مهم‌تر از دستاوردهای هسته‌ای است

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه هرچه تحریم‌ها و فشارهای استکبار علیه ایران اسلامی بیشتر افزایش یابد، عزم ملت برای ایستادگی در برابر آنان محکم‌تر خواهد شد، افزود: دشمنان باید بدانند هرچه بیشتر بر تحریم‌ها بیافزایند، از اراده پولادین مردم کاسته نخواهد شد و ملت با اقتدار قله‌های بلند عزت را فتح خواهند کرد.

شعبانی‌فرد احداث و راه‌اندازی طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند در روزهای پایانی سال گذشته را مهم‌تر از دستاوردهای هسته‌ای کشور دانست و اظهار داشت: دشمنان همواره در تلاش بودند با قطع واردات بنزین به کشور  ایران اسلامی را فلج کنند، اما خوشبختانه ایران اسلامی توانست با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی نه تنها کشور را از واردات بنزین بی‌نیاز کرده، بلکه زمینه صادرات بنزین را هم فراهم کنند و بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین پالایشگاه جهان را در شازند طراحی و راه‌اندازی کنند.

تحریم‌ها کلید حرکت جامعه است

وی تحریم‌های دشمنان را کلید حرکت جامعه دانست و ادامه داد: خوشبختانه در شرایطی که کشور در تحریم‌های بسیار سخت دشمنان و بدخواهان نظام قرار داشت، استان مرکزی توانست در عرصه کشاورزی بیش از 50 هزار تن گوشت سفید تولید و روانه بازار مصر کند که این افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

استاندار مرکزی ابراز داشت: تا پایان سال گذشته میزان صادرات انجام شده از این استان بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون دلار بود که هدفگذاری جدید استان حدود پنج میلیارد دلار است.

چشم‌انداز 92، چشم‌انداز امیدوار کننده‌ای برای نظام است

شعبانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تولید ملی امری بلند مدت بوده که مختص یک سال نخواهد بود، گفت: سیاست‌های حمایت از تولید ملی و سیاست‌های مکمل برای حمایت از آن باید چندین سال ادامه داشته باشد، چراکه با یک سال نمی‌توان به اهداف مورد نظر در زمینه افزایش تولید دست یافت.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری چشم‌انداز 92، چشم‌انداز امیدوار کننده‌ای برای نظام است، اضافه کرد: بدون شک سال جدید سال پیشرفت و تحرک و عزتمندی برای کشور خواهد بود که می‌طلبد مردم و مسئولان در سال جدید همت‌های خود را برای سربلندی ایران اسلامی مضاعف کنند.

استاندار مرکزی همچنین خواستار افزایش نظارت‌ها در حوزه اقتصاد شد و تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای تک تک ملت حجت شرعی است و باید همه بکوشند به فرمایشات ایشان مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی جامعه عمل بپوشانند.

تحقق‌بخشی به پیام حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند ابزار مناسب است

شعبانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تحقق‌بخشی به پیام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیازمند ابزار مناسب است، گفت: تلاش برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات، پرهیز از انحصارگرایی و گروه‌گرایی در ایجاد بسترهای سیاسی برای مشارکت مردم، اجرای برنامه‌های آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی همه جانبه برای آحاد جامعه، پرهیز از تفرقه‌افکنی سیاسیون، جلوگیری از شیوع مباحث ناامید کننده در بین مردم و... بخشی از ابزارهای لازم برای تحقق به این پیام‌ها است.

انتهای پیام/87001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول