اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 178

میرفیضی: 57 درصد تصادفات منجر به فوت در جاده‌های گلستان کاهش یافت

فرماندهی انتظامی استان گلستان از کاهش 57 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح جاده‌های این استان خبر داد.

میرفیضی: 57 درصد تصادفات منجر به فوت در جاده‌های گلستان کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: کاهش 60 درصدی کشته‌های جاده‌ای در گلستان نتیجه رعایت قوانین و مشارکت مردم بوده است.

وی تعامل بین پلیس و مردم را در استان گلستان در حد بسیار مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: برقراری نظم و انضباط اجتماعی در جامعه با اعتماد مردم با پلیس و رعایت قوانین و احترام به دیگران رابطه دوسویه دارد و هرچه این اعتماد و احترام به دیگران بیشتر باشد به همان اندازه نظم و امنیت اجتماعی هم بالاتر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تأکید بر اینکه آگاهی‌بخشی افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در خصوص حقوق فردی و اجتماعی و تبیین فواید مشارکت شهروندان از جمله مؤلفه‌های مؤثر در فرایند نهادینه ساختن نظم و صیانت از امنیت پایدار است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان سازمان قانونی و رسمی و حافظ امنیت و نظم عمومی در جامعه، معتقد به استفاده از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی در فرایند تأمین امنیت پایدار و مقابله با ناهنجاری‌ها است.

میرفیضی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هر زمان مشارکت مردم آگاهانه‌تر، پرشورتر و فعال‌تر باشد، امنیت با هزینه کمتری حاصل می‌شود و آثار اجتماعی و روانی آن نیز پایدارتر خواهد بود.

وی، کاهش 57 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح جاده‌های استان و همچنین کاهش 60 درصدی کشته‌های جاده‌ای از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون را نتیجه مشارکت مردم و رعایت قوانین دانست و عنوان کرد: این همکاری و مشارکت مردمی موجب شده است که شاهد کاهش پنج درصدی جمع کل تصادفات جاده‌های استان از آغاز اجرای این طرح تا به امروز باشیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان، خدمت‌رسانی به مردم را افتخاری بزرگ برای کارکنان انتظامی عنوان کرد و اذعان داشت: کسب رضایت خداوند متعال و ایجاد امنیت و آرامش مطلوب برای شهروندان آرزوی قلبی کارکنان پلیس بوده و برقراری امنیت برای شهروندان بهترین هدیه نوروزی پلیس به مردم است.

میرفیضی با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران از سفر گفت: رانندگان باید در مسیرهای بازگشت صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و مسافرت‌های خود را خودشان مدیریت کنند.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول