اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

جاده‌های اصفهان 29 کشته تاکنون داشته است/ 1786 مورد ماموریت اورژانس اصفهان برای تصادفات جاده‌ای

مدیرحوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اورژانس این استان در طی 10 روز فروردین ماه جاری یک‌هزار و 786 ماموریت تصادفی انجام داده است که در بین این تصادفات 29 نفر تاکنون در اثر تصادف جان باخته‌اند.

جاده‌های اصفهان 29 کشته تاکنون داشته است/ 1786 مورد ماموریت اورژانس اصفهان برای تصادفات جاده‌ای

غفور راستین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان بیشترین تصادفات کشور را در نوروز داشته است، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا روز دهم فروردین ماه جاری اورژانس اصفهان پنج هزار و 288 مورد مأموریت انجام داده است.

وی افزود: از میان این تعداد مأموریت اورژانس، یک هزار و 786 مورد مأموریت تصادفی گزارش شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: یک هزار و 411 نفر در مأموریت‌ها توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین 195مورد درمان سرپایی در محل درمان انجام و نیز 25 مورد فوتی تا روز دهم فروردین در تصادفات جاده‌ای اصفهان داشته‌ایم.

راستین از فوت چهار نفر دیگر در تصادفات صبح امروز در جاده‌های استان خبر داد و گفت: تعداد کشته‌شدگان سانحه تصادف در نوروز 92 تا کنون به 29 مورد رسیده است.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی تصادفات را پلیس مشخص می‌کند، افزود: بیشترین دلایل تصادفات ذکر شده واژگونی، خواب‌آلودگی و انحراف به چپ گزارش شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: بیشترین تصادفات در ساعات تاریکی، دم غروب، صبح اول وقت و در حاشیه‌های شهرها و به دلیل عدم توقف برای استراحت بوده است.

انتهای پیام/63012/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول