اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران قزوین خبر داد

حضور فعال کارکنان واحد ماشین‌آلات در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: واحد ماشین‌آلات سازمان عمران شهرداری قزوین در تعطیلات نوروزی فعالیت خود را در پروژه‌ها آغاز کرده است.

حضور فعال کارکنان واحد ماشین‌آلات در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین، سیدحسین شفیعی اظهار داشت: با توجه به فعالیت گسترده و حائز اهمیت بودن افتتاح پروژه‌های شهرداری به خصوص پروژه شهید مطهری این سازمان فعالیت خود را در تعطیلات نوروزی آغاز کرده است.

وی افزود: در حال حاضر 21 دستگاه کامیون، دو دستگاه گریدر، دو دستگاه غلطک، دو دستگاه لودر و یک دستگاه تانکر آب در پروژه شهید مطهری فعالیت دارند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین اضافه کرد: جدول‌کاری و جالیزکاری از جمله اقدامات سازمان عمران در پروژه مطهری است که در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین با تأکید بر اینکه واحد ماشین‌آلات این سازمان در ایام نوروز به صورت آماده‌باش بود، تصریح کرد: پرسنل واحد ماشین‌آلات سازمان عمران به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان از 29 اسفند تا 13 فروردین به صورت آماده‌باش، آماده خدمت‌رسانی بودند.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول