اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

2 شهید گمنام در ریگان تشییع می‌شوند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان گفت: برای نخستین‌ بار دو شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ریگان تشییع می‌شوند.

2 شهید گمنام در ریگان تشییع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، منصور حسین‌پور پیش از ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان با تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: تمام شوراها و دهیاران شهرستان و مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام با ستاد استقبال از شهدای گمنام همکاری دارند.

وی افزود: برای نخستین‌ بار در تاریخ ریگان شهدایی گمنام و والامقام وارد این شهرستان می‌شوند و فضای آن را با حضورشان عطرآگین می‌کنند.

حسین‌پور بیان کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در شهرستان ریگان در زمینه‌های مختلف انجام شده است که جای تقدیر و تشکر از ادارات دارد.

حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان در این جلسه بر همکاری ادارات در مراسم استقبال از شهدای گمنام شهرستان ریگان تاکید کرد و گفت: همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت، مزار عاشقان، عارفان و دل‌سوختگان و دارالشفای آزادگان است.

وی افزود: با توجه به پاکسازی شهرستان از پیرایه‌ها و خرافات و زیارات ساختگی با هماهنگی‌های صورت گرفته، شهرستان ریگان میزبان دو شهید گمنام در 25 فروردین است.

حیدری‌نسب تصریح کرد: برای تشییع این شهدای گمنام در ریگان اقداماتی در حال انجام است که مراسم تشییع در تمام روستاهایی که در اطراف مرکز شهرستان وجود دارند، انجام شود.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام از ورودی شهرستان در بخش گنبکی انجام و در روستاهای این بخش تشییع و در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم یادواره شهدا با حضور این دو شهید گرانقدر برگزار می‌شود.

وی گفت: برای خاکسپاری این شهدا پنج نقطه شامل دانشگاه پیام‌نور، مسجد جامع، پارک فجر، پارک جنگلی قائم در ورودی شهرستان و مرکز بخش گنبکی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/80014/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول