اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت ام‌ابیها (س) برگزار می‌شود

شهدای گمنام در آغوش مردم لنده / تشییع 2 شهید گمنام در لنده

فرماندار لنده با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز شهادت ام‌ابیها فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام با حضور مردم ولایتمدار شهرستان لنده برگزار می‌شود.

شهدای گمنام در آغوش مردم لنده / تشییع 2 شهید گمنام در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدیدالله فاطمیان در نشست هم‌اندیشی مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در لنده، اظهار کرد: پس از ارتقاء سطح سیاسی بخش لنده به شهرستانی، مردم لنده با پیگیری امام جمعه و مسئولان شهرستان توانستند در آغاز سال جدید هدیه دیگری را دریافت کنند و آن میزبانی دو شهید گمنام بوده است.

وی افزود: آغاز سال جدید مزین به ایام فاطمیه بود و در این ایام حزن و اندوه بار دیگر مردم این شهرستان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

فرماندار لنده گفت: شهدای گمنام در دوران دفاع مقدس گمنام زیستند و گمنام جنگیدند و گمنام به شهادت رسیدند.

فاطمیان تصریح کرد: استقبال مردم شهرستان لنده می‌تواند، برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان مردم ولایتمدار این شهرستان به ثبت برساند.

وی در ادامه به برنامه‌های وداع و تشییع پیکر دو شهید گمنام اشاره کرد و گفت: شهدا در روز بیست و چهارم فروردین به شهرستان لنده انتقال داده شده و با برگزاری مراسمات متعددی از جمله مراسم وداع با شهدا در میدان انقلاب این شهر، در روز بیست و پنجم هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، با حضور پر شور مردم به سمت تپه نور الشهدا تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

فرماندار لنده در ادامه یادآور شد: مردم لنده با شهید و شهادت بیگانه نیستند و در دوران دفاع مقدس با تقدیم 86 شهید گلگون کفن و صدها جانباز و آزاده و رزمنده دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند.

انتهای پیام/82013/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول