اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های قبل از دیدار داماش و پرسپولیس

10 درصد ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت به هواداران پرسپولیس اختصاص می‌یابد

طبق مصوبه جلسه شورای تامین رشت 10 درصد ظرفیت ورزشگاه شهید عضدی رشت به هواداران پرسپولیس اختصاص می‌یابد.

10 درصد ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت به هواداران پرسپولیس اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار حساس تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور عصر شنبه 17 فروردین جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

- شورای تامین رشت تدابیر ویژه‌ای را برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار انجام داده است.

- بلیت‌ فروشی دیدار داماش و پرسپولیس از صبح فردا شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام می‌شود و برای رفاه تماشاگران تعداد باجه‌های فروش بلیت افزایش یافته است.

- قرار است 10 درصد از مجموع ظرفیت استادیوم شهید عضدی رشت به هواداران پرسپولیس اختصاص یابد، ظرفیت این ورزشگاه 15 هزار نفری است.

- قرار بود کانون هواداران داماش در حاشیه دیدار داماش و پرسپولیس از مهدوی‌کیا قدردانی کند اما این بازیکن شب گذشته در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست و به همین دلیل در رشت حضور نمی‌یابد.

- در حالی که پیش‌بینی می‌شد اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در هتل کادوس رشت مستقر شوند اما این تیم به هتل نرگس واقع در زیباکنار رفت و اردوی خود را در آنجا برپا کرد.

- پس از اعلام سعید مظفری‌زاده به عنوان داور دیدار داماش و پرسپولیس انتخاب او از طرف داماشی‌ها با واکنش‌هایی همراه بود.

- انتخاب مظفری‌زاده به دلیل قضاوت‌های قبلی او در مسابقات حساس قبلی داماش چندان برای رشتی‌ها خوشایند نیست و حتی مدیرعامل داماش نیز نسبت به انتخاب مظفری‌زاده واکنش نشان داده است، البته او اظهار امیدواری کرده که روز شنبه شاهد قضاوت خوبی از طرف مظفری‌زاده باشیم.

- تعدادی از هواداران پرسپولیس خود را به رشت رساندند تا در دیدار مقابل داماش تیم خود را تشویق کنند، به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس در این دیدار از تهران و دیگر شهرستان‌های اطراف رشت و نیز شهرستان‌های هم‌جوار گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت حضور پیدا کنند تا پرسپولیس در رشت احساس تنهایی نکند.

به گزارش فارس، از طرف شورای تامین رشت و به دلیل پیش‌بینی استقبال زیاد علاقه‌مندان فوتبال از این بازی تعداد بیشتری نیروی امدادی و انتظامی برای رفاه حال تماشاگران و ایجاد نظم و جلوگیری از بروز اختلال برای این دیدار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/84001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول