اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

بهره‌برداری از معدن مس عنبرآباد موجب پیشرفت جنوب کرمان می‌شود

امام جمعه عنبرآباد گفت: آغاز فعالیت و استخراج از معدن مس عنبرآباد موجب پیشرفت همه جانبه این شهرستان و به طور کلی جنوب استان می‌شود.

بهره‌برداری از معدن مس عنبرآباد موجب پیشرفت جنوب کرمان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی در خطبه‌‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از دستاوردهای سال گذشته در این شهرستان فعال شدن معدن مس بود، اظهار داشت: آغاز فعالیت و استخراج از این معدن موجب پیشرفت همه جانبه شهرستان عنبرآباد و به طور کلی جنوب استان می‌شود.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در زمینه طرح ساماندهی وضعیت محصولات کشاورزی مشکل بسیاری از کشاورزان جنوب کرمان که در سال‌های قبل متضرر شده بودند، برطرف شده است.

دشت‌آبادی با اشاره به رابطه ایران و آمریکا تصریح کرد: اصل نخست دین در نظام اسلامی، ارتباط خوب است اما کشور آمریکا نگاه ارباب و رعیتی به دنیا دارد و امام راحل هم بر همین اساس رابطه ایران با آمریکا را قطع کرد.

وی خاطر نشان کرد: قطع رابطه با آمریکا و تحریم‌ها موجب پیشرفت ملت ایران شده است و استقلال، خودباوری و تلاش برای پیشرفت و رسیدن به قله‌های ترقی در ابعاد مختلف علمی از جمله دستاوردهای قطع ارتباط ایران با آمریکا است.

خطیب جمعه عنبرآباد بیان داشت: کشورهای غربی بسیار تلاش کردند تا ایران از حق مسلم خود عقب نشینی کند اما ایران اسلامی با پشتوانه ملت فهیم و بصیر ثابت کرد که برای دستیابی به این مهم محکم ایستاده است.

دشت‌آبادی عنوان کرد: ترس آمریکا و سایر کشورهای غربی از ایران هسته‌ای نیست بلکه تمام وحشت آن‌ها از ایران اسلامی است و آن‌ها از اسلامی بودن ایران به وحشت افتاد‌ه‌اند.

انتهای پیام/80005/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول