اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان رزن:

عزت و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهدا است

فرماندار شهرستان رزن گفت: عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ایران امروز مرهون خون پاک شهیدانی است که از همه هستی خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم.

عزت و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهدا است

کرم اصفهانی در حاشیه بازدید از دو تن از خانواده شهدا شهرستان رزن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رزن اظهار داشت: شهدا افرادی نمونه و الگو هستند که با حرکت در مسیر الهی راه خود را انتخاب کرده و عاشقانه و خالصانه به دیدار معبود پر گشوده‌اند و ما باید با تأسی به شهدا ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: شهدا درس آزادگی، ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموختند و امروز وظیفه ما است که از آرمان شهدا و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم و در این بین وظیفه خطیر مسئولان بیشتر از مردم است تا در شرمنده شهدا نشویم.

فرماندار رزن تصریح کرد: امنیت امروز ایران مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان است و بردباری خانواده شهدا، که بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب موجب شدند تا سند افتخار ایران در همه جهان شوند.

به گفته وی تقدیم 467 شهید از شهرستان رزن به انقلاب افتخاری برای مردم و است و مردم شهیدپرور این خطه همیشه و در همه صحنه‌ها برای دفاع از ارزش‌ها و حمایت و پشتیبانی ولایت فقیه حضور داشته و دارند.

اصفهانی عزت، اقتدار، سربلندی، پیشرفت‌های علمی، نظامی، اقتصادی و سیاسی ایران را مرهون از خودگذشتگی شهدا دانست و یادآور شد: وظیفه ما مسئولان در مقابل این همه از خودگذشتگی و ایثار شهدا خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و سرکشی به این عزیزان قطعاً باعث خواهد شد تا دعای خیر والدین شهدا بدرقه راه ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان که در این برهه از زمان  مدیریت دارند باید به خود ‌ببالند که در کنار مردمی دلسوز که فرزندان صالح تربیت کرده‌اند و در مسیر الهی گام برداشته‌اند زندگی می‌کنند و افتخار ما این است که خادم این مردم بی‌ادعا و ولایتی هستیم.

فرماندار رزن با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران در موفقیت نظام اسلامی نقشی بی‌نظیر دارند اضافه کرد: تکریم خانواده شهدا امری لازم است و همه مسئولان موظف هستند بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه کنند.

در مراسم سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران رزن که به پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، انجام شد، مسئولان ارشد این شهرستان به اتفاق اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان از خانواده شهیدان احمد رضایی فاخر و هادی احمدی که در ایام نوروز و فروردین به درجه رفیع شهادت رسیده بودند بازدید و دلجویی کردند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول