اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اسدآباد:

فرهنگ شهادت باید برای نسل امروز ملموس شود

سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز امری مهم است که متولیان امر فرهنگ باید نسل امروز را با این مهم بیشتر آشنا کنند.

فرهنگ شهادت باید برای نسل امروز ملموس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند در حاشیه بازدید و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، بنابراین باید با تکریم خانواده شهدا و ادامه دادن راه آنان، شهدا را از خود خشنود سازیم و دعای خیر مادران و پدران شهدا را برای ادامه خدمت‌گزاری توشه راه خود کنیم.

وی افزود: امروز باید به پاس حرمت خون شهیدان علاوه بر اینکه ادامه‌دهنده راه آنها باشیم، باید آرمان‌های آنان را حفظ کرده و به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

سرپرست فرمانداری اسدآباد تصریح کرد: شهادت بالاترین ارزش الهی است که تنها نصیب بندگان مخلص، خداجو و شهادت‌طلب می‌شود.

به گفته وی، سرکشی و بازدید از خانواده شهدا موجب افزایش برکت در مسئولیت و رسالتی که بر عهده مدیران دستگاه‌های نظام است، خواهد شد و به نوعی تجدید بیعت با امام راحل(ره) است.

عبدکوند قدردانی از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان که با پیشنهاد وی این اتفاق خوب و ارزشمند محقق شد، عنوان کرد: مدیران جوان و لایقی که در دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور سکاندار مدیریت هستند، با همه مشغله کاری و گستردگی حوزه فعالیت خود از خانواده شهدا غافل نشده و نمی‌شوند که این مدیران قابل احترام و ارزش هستند.

وی یادآور شد: تکریم خانواده شهدا امری لازم است و همه مسئولان موظف هستند، بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه کنند و سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا و جانبازان باعث دلگرمی این خانواده‌ها می‌شود.

در مراسم سرکشی و بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شهرستان اسدآباد، مسئولان استانی و محلی از خانواده چهار شهید سرفراز جنگ تحمیلی و یک جانباز قطع نخاع که نزدیک به 30 سال به دلیل مجروحیت بستری شده بود، دیدار کردند.

در این مراسم معنوی، لوح یادبود و هدایایی از صنایع‌دستی استان که توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تدارک و تهیه شده بود به خانواده این عزیزان اهدا شد.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول