اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر کرمان خبر داد

نجات جان 541 نفر توسط امدادگران کرمانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: امدادگران استان کرمان طی ایام نوروز جان 541 فرد آسیب‌دیده را نجات دادند.

نجات جان 541 نفر توسط امدادگران کرمانی

کاووس محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه 927 نفر روز نیروی داوطلب آموزش‌دیده طی عید نوروز در ورودی‌های استان کرمان به مسافران خدمت‌رسانی کرده‌اند، اظهار داشت: در این ایام 140 مورد عملیات امداد و نجات توسط امدادگران در جاده‌های استان کرمان انجام شد.

وی ادامه داد: ‌امدادگران به 541 فرد آسیب‌دیده در جاده‌های استان کرمان خدمت‌رسانی کردند و اسکان اضطراری برای 121 نفر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: 157 تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان با استفاده از 135 دستگاه آمبولانس، 19 خودروی نجات و 10 وانت کمک‌دار عملیات نوروزی را انجام دادند.

محمودی از برپایی 35 پست امدادی در ایام نوروز در جاده‌های استان کرمان خبر داد و بیان داشت: 386 هزار و 458 نفر به پایگاه‌های هلال احمر استان کرمان مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به مراجعه 22 هزار و 978 نفر به خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر استان کرمان ابراز داشت: 6 هزار و 795 نفر از خدمات ایستگاه سلامت هلال احمر کرمان بهره بردند.

این مسئول بیان کرد: 512 هزار و 42 مورد محصول فرهنگی شامل نقشه ایران و کرمان، بروشور اماکن تاریخی و گردشگری و اقلامی مانند لیوان و آب معدنی و همچنین خرما و شکلات در بین مسافران نوروزی توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به انجام پنج روز پرواز توسط تیم‌های امداد هوایی جمعیت هلال احمر کرمان در جاده‌های استان عنوان کرد: حادثه‌ای که منجر به امداد هوایی شود در جاده‌های استان کرمان روی نداد.

وی با بیان اینکه 199 مورد امداد موتوری توسط تیم‌های هلال احمر استان کرمان در سطح جاده‌ها انجام شد، گفت: این تیم‌ها بیشتر امدادرسانی به خودروها را انجام دادند.

محمودی از راه‌اندازی 20 مورد فضای دوستدار کودک در جوار پایگاه‌های هلال احمر کرمان خبر داد و افزود: 9 هزار و 650 کودک با حضور در این فضاها به فعالیت‌های فرهنگی و هنری پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان اذعان داشت: در مجموع میزان حوادث روی داده در جاده‌های استان کرمان طی ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما امدادرسانی هلال احمر با توجه به افزایش تیم‌ها و امکانات با رشد همراه بوده است.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول