اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران قم مطرح کرد

تقویت توان دستگاه‌های امدادی در روزهای پایانی تعطیلات

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران قم گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی تعطیلات، توان دستگاه‌های امدادی تقویت شده است.

تقویت توان دستگاه‌های امدادی در روزهای پایانی تعطیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محسن اروجی با اشاره به اینکه هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس آمادگی کامل برای بازگشت مسافران را دارند، اظهار داشت: با توجه به اینکه روزهای 12 و 13 فروردین را در پیش داریم، دستگاه‌های امدادی تقویت شده‌اند.

وی، تقویت دستگاه‌های امدادی و اجرایی را در راستای تسهیل ارائه خدمات به زائران و مسافران عنوان و تصریح کرد: نیروهای اجرایی مجموعه کمیته امور امدادی و درمان در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به اینکه عملیات و فعالیت‌های نیروهای امدادی، هلال احمر و اورژانس از 25 اسفندماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای این کمیته بدون خستگی و با انگیزه در راستای خدمت‌رسانی به زائران کریمه اهل بیت(س) در این ایام فعالیت داشته‌اند.

اروجی با تأکید بر اینکه عدم رعایت سرعت مجاز، سبقت بی‌جا و خواب‌آلودگی برخی رانندگان موجب تصادفات جاده‌ای بوده است، تأکید کرد: از رانندگان درخواست می‌کنیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان اهتمام داشته باشند.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه طی سه روز آینده شاهد بازگشت مسافران به شهرهای خود خواهیم بود، مجموعه دستگاه‌های استان با جدیت بیشتری وظایف خود را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول