اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد

خدمات امداد و نجات به 176 نفر/ نجات 48 نفر در حوادث دریایی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تا نهم فروردین ماه امدادگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر به 176 نفر خدمات امداد نجات دریایی، جاده‌ای و کوهستان ارائه دادند.

خدمات امداد و نجات به 176 نفر/ نجات 48 نفر در حوادث دریایی

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تا نهم فروردین ماه امدادگران هلال احمر به 48 نفر در عملیات‌های دریایی، 127 نفر در عملیات‌های جاده‌ای و یک نفر در کوهستان امدادرسانی کردند.

وی افزود: در این مدت 744 نفر از مسافران نوروزی از خدمات حضوری هلال احمر استفاده کرده و 175 نفر نیز در کمپ‌های هلال احمر اسکان یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: عمده حوادث دریایی که امدادگران هلال احمر به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند شامل واژگونی قایق، نجات در دریا، نقص فنی قایق تفریحی و ... بوده است.

امداد و نجات نوروزی هلال احمر تا 17 فروردین ماه ادامه دارد

شعبانزاده با بیان اینکه امداد و نجات نوروزی هلال احمر تا 17 فروردین ماه ادامه دارد، تصریح کرد: در ایام نوروز 23 پایگاه جاده‌ای، دریایی و کوهستان متعلق به هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.

وی بیان کرد: از این تعداد 15 پایگاه جاده‌ای شامل چهار پایگاه ثابت، 9 پایگاه موقت و دو گشت سیار است.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر گفت: همچنین هفت پایگاه دریایی شامل چهار پایگاه ثابت در بوشهر، گناوه، دیر و کنگان، یک پایگاه موقت در دلوار و دو پایگاه گشت ساحلی در گناوه و بوشهر به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

شعبانزاده اظهار داشت: در ایام نوروز یک پایگاه کوهستان مربوط به هلال احمر در منطقه خائیز شهرستان تنگستان فعال است.

فعالیت بالگرد هلال احمر در عملیات‌های امداد هوایی

مدیرعامل هلال احمر بوشهر در ادامه گفت:  علاوه بر 23 پایگاه امداد و نجات دو اکیپ موتوری سیار در شهر بوشهر مشغول به امداد رسانی در مراکز تفریحی، پارک‌ها و سواحل هستند.

شعبانزاده گفت:  همچنین یک فروند بالگرد از دوم فروردین ماه به مدت یک هفته در محورهای پرتردد استان از سواحل دریایی و پارک‌های شهرهای مختلف بازدید داشته و 22 ساعت پرواز هوایی انجام داده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول