اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد

حضور چشمگیر مردم در جوار امامزادگان در روز طبیعت

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: شاهد حضور چشم‌گیر مردم نسبت به سال‌های گذشته در جوار امامزادگان در روز طبیعت بودیم.

حضور چشمگیر مردم در جوار امامزادگان در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی بیان کرد: به منظور موقعیت خاص جغرافیایی و همچنین وجود امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین در مناطق خوش آب و هوا و کوهستانی امسال نیز در روز طبیعت شاهد حضور چشم‌گیر مردم در جوار بقاع متبرکه این استان بودیم.

وی افزود: به همین منظور هماهنگی قبلی با هیئت امنا، مدیران و خدام بقاع متبرکه برای فراهم کردن تمهیدات لازم به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم در این اماکن انجام و در حد توان هر بقعه و امامزاده امکانات رفاهی در اختیار زائران قرار گرفت.

مدیر‌‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار داشت: بالغ بر چهار هزار نفر از مردم در این روز با حضور در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین در خیمه‌های معرفت دینی در جوار این بقاع مقدس شرکت کردند و از خدمات فرهنگی توسط مبلغان علوم دینی بهره‌مند شدند که نسبت به سال‌های گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

انتهای‌پیام/77012/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول