اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته سلامت

ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان جنوب تهران آغاز شد

مدیریت شهری منطقه 20 تهران در آستانه هفته سلامت و همزمان با روز طبیعت با استقرار جایگاه های ویژه نسبت به ارائه خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای اقدام کرد.

ارائه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان جنوب تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، حبیب‌اله غفوری برپایی دهکده سلامت و دوره‌های آموزشی، اجرای نمایش‌های میدانی، مسابقات محله‌ای، نواختن زنگ سلامت، عیادت از بیماران و حضور مدیران شهری در مراکز درمانی از جمله ویژه برنامه‌های هفته سلامت برشمرد و گفت: با استقرار پایگاه‌های سلامت در فرهنگسرای ولاء و بوستان شهید مدرس بیش از 2 هزار شهروند در روز طبیعت از خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران به اهمیت سلامت جسم و روح شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: پایش و اندازه‌گیری قند خون، فشار خون، معاینه و مشاوره پزشکی، تغذیه و روانشناسی با هدف بیماریابی و ارائه راهنمایی‌های لازم از مهمترین علل برپایی پایگاه‌های سلامت در محل‌های پرتردد بوده است.

وی ایجاد حساسیت در شهروندان نسبت به مسئله سلامت، جذب و ثبت‌نام از علاقمندان در کانون‌های سالمندان، معلولان، مادر و کودک، دیابت، اهداء خون و ... را از دیگر فعالیت‌های پایگاه‌های مورد اشاره برشمرد و تصریح کرد: برپایی غرفه‌های فرهنگی و اجتماعی در بوستان‌ها، برپایی سامانه مذهبی فرهنگی در بوستان شهید مدرس و برپایی هفت نمایش خیابانی در هفت محل پرتردد و بوستان‌های این منطقه از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در روز طبیعت بوده است.

بر پایه این گزارش، با آماده باش تمام عوامل اجرایی مدیریت شهری و بازدیدهای میدانی قائم مقام و معاونان شهرداری منطقه 20 در روز طبیعت، بهترین خدمات به شهروندان ارائه شد و طی طرح ضربتی در پایان روز عملیات پاکسازی بوستان‌ها از سوی عوامل خدمات شهری انجام شد.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول