اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

نیک‌اندیشان با هر سلیقه و در‌آمدی می‌توانند خیر مسکن‌ساز باشند

استاندار اردبیل گفت: نیک‌اندیشان با هر نوع سلیقه و سطح در‌آمد می‌توانند به عنوان خیرین مسکن‌ساز در این حوزه فعالیت کنند.

نیک‌اندیشان با هر سلیقه و در‌آمدی می‌توانند خیر مسکن‌ساز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در نشست با اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل اظهار داشت: با راهکارهای مناسب می‌توان ترتیبی اتخاذ کرد تا افراد بیشتری از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر صاحب مسکن شوند.

وی افزود: با فراهم کردن بستر مناسب در جامعه به خصوص در میان خیرین مسکن‌ساز استان و با افزایش روحیه تعاون و همکاری در بین ادارات مرتبط می‌توان با جذب مشارکت‌های مردمی توفیقاتی را در راستای خانه‌دار کردن محرومان به دست آورد.

رئیس شورای مسکن استان بر ضرورت گسترش فرهنگ ساخت واحدهای مسکن خیرساز در سطح استان تأکید کرد.

نیکزاد بیان داشت: با توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه می‌توان بستری فراهم کرد تا نیک‌اندیشان با هر نوع سلیقه و سطح درآمدی به عنوان خیرین مسکن‌ساز وارد عرصه‌های مشارکتی در امر ساخت و ساز مسکن به افراد مستمند و نیازمند جامعه شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسکن یکی از مقوله‌های مهم هر خانواده ایرانی به ویژه افراد آسیب‌پذیر جامعه است، یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های خوب و بهره‌گیری مناسب از توان حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) که 58 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان معظم‌له تأسیس شد، یکی از دغدغه‌های اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تأمین مسکن محرومان مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گرفت.

استاندار اردبیل ابراز داشت: با توجه به مسئولیت سنگین اعضای خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل، بنیاد مسکن می‌تواند مددکار خوبی برای این انجمن در راستای ساخت و ساز واحدهای مسکونی و واگذاری آن به افراد مستمند جامعه باشد.

نیکزاد ادامه داد: گره‌گشایی از محرومان جامعه کار ماندگاری است و ما آمادگی کامل داریم در این زمینه هرگونه همکاری در راستای رفع مشکلات مسکن افراد نیازمند داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خیرین مسکن‌ساز بیان داشت: مسکن خیرین 64 واحدی شهرستان نمین با پیشرفت فیزیکی 67 درصدی در حال احداث است.

داود عزیز‌زاده گفت: در شهرستان اردبیل نیز ساخت مسکن 24 واحدی آغاز به کار شده، در شهرستان نیر 16 واحدی و مشگین‌شهر 32 واحدی مسکن خیرین در دست اقدام است که با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن آنها بسیاری از مشکلات محرومان در زمینه مسکن حل خواهد شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل همچنین از برگزاری همایش خیرین مسکن‌ساز در آینده نزدیک در استان خبر داد و عنوان کرد: این همایش با هدف جذب خیرین و مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط با ساخت و ساز مسکن و واگذاری آن به افراد آسیب‌پذیر جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62003/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول