اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و اجرائی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی خبر داد

اتمام 11 پروژه عمرانی راه و شهرسازی خراسان‎رضوی در سال 91

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی از اتمام 11 پروژه عمرانی در سال 91 توسط این اداره‌کل خبر داد.

اتمام 11 پروژه عمرانی راه و شهرسازی خراسان‎رضوی در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‎رضوی، علیرضا خجسته اظهار داشت: این حوزه در اداره‌کل به عنوان مجری پروژه‎های احداث ساختمان‎های دولتی و تأسیسات عمومی در استان فعالیت می‎کند که در سال 91 ناظر بر احداث 136 پروژه عمرانی در 27 شهرستان خراسان‎رضوی بوده است.

وی در رابطه با اعتبارات اجرای این پروژه‎ها گفت: پروژه‎های عمرانی که در ‎سال 91 در کل استان خراسان رضوی اجرا شده است با اعتباری معادل 387 میلیارد و 235 میلیون ریال و شامل 25 طرح استانی بود.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی به اجرای 5 پروژه عمرانی از پروژه‎های مهر ماندگار در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 3 پروژه مطالعه و احداث بیمارستان 24 تختخوابی در شهرستان‎های کلات، مه‌ولات (فیض‌آباد) و رشتخوار طی سال جاری تکمیل و با حضور ریاست جمهوری افتتاح شده است.

خجسته تصریح کرد: 2 پروژه عمرانی مطالعه و احداث بیمارستان 22 تختخوابی خلیل‎آباد با اعتبار 3 میلیارد و 504 میلیون ریال و 64 تختخوابی شهرستان فریمان با زیربنای 5300 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 957 میلیون ریال در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: پروژه ملی عمرانی احداث ساختمان مرکزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعتبار 5 میلیارد و 710 میلیون ریال، پروژه ملی مطالعه و احداث زندان مرکزی مشهد مقدس با زیربنای 124 هزار و 250 مترمربع از دیگر پروژه‌‎های مهم این حوزه در سال 91 بود.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی به دیگر پروژه‎های ملی که توسط این اداره‌کل در سال 91 اجرا شده است، اشاره و عنوان کرد: پروژه عمرانی مطالعه و احداث بیمارستان 200 تختخوابی شهید هاشمی‎نژاد در مشهد مقدس با اعتبار ابلاغی معادل 40 میلیارد ریال و تخصیص ابلاغی 7 میلیارد و 600 میلیون ریال از جمله پروژه‎های عمرانی مهم در حال اجرا است.

خجسته، مطالعه و احداث بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان تربت حیدریه را با اعتبار ابلاغی 25 میلیارد ریال و تخصیص ابلاغی یک میلیارد و 250 میلیون ریال از دیگر پروژه‏ های عمرانی بیان کرد.

وی به تکمیل و تحویل پروژه‎های عمرانی همچون احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای همت‌آباد با زیربنای 200 مترمربع، تکمیل واحدهای پستی در شهرستان بجستان با زیربنای 650 مترمربع، تکمیل و احداث 5 واحد خانه پزشک در شهرستان بردسکن با زیربنای 400 مترمربع، تکمیل و احداث خانه‎های سازمانی گمرک در شهرستان درگز با زیربنای 600 مترمربع و چندین پروژه دیگر در سال 91 توسط این حوزه اشاره کرد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی در پایان اظهار امیدواری کرد که اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی در سال جدید بتواند با تلاش پرسنل و همکاری‎های لازم با وزارت مربوطه به تکمیل هرچه سریعتر پروژه‎های عمرانی بپردازد.

انتهای پیام/70005/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول