اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی کرمان خبر داد

توزیع کیسه‌های زباله در بین طبیعت‌گردان کرمانی

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: کیسه‌های زباله در بین گردشگران و طبیعت‌گردان استان کرمان توزیع می‌شود.

توزیع کیسه‌های زباله در بین طبیعت‌گردان کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی افضلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روز طبیعت کیسه‌های زباله در بین گردشگران و طبیعت‌گردان استان کرمان توزیع می‌شود، اظهار داشت: این کیسه‌ها در مبادی خروجی شهرهای استان با همکاری شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد دوستدار میراث فرهنگی توزیع و پخش می‌شود.

افضلی ادامه داد: از عموم مردم درخواست می‌شود تا زباله‌ها و کیسه‌ها را در طبیعت رها نکنند؛ باید به گونه‌ای از طبیعت بازگشت که انگار هرگز به آن جا نرفته‌ایم.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان با اشاره به محدودیت‌های موجود در توزیع کیسه زباله، خاطر نشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با آوردن حداقل یک کیسه زباله مانع از تخریب طبیعت در روز طبیعت شوند.

افضلی همچنین از آماده‌باش نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی در روز 13 فروردین خبر داد و تصریح کرد: با هدف حفاظت از محوطه‌های گردشگری به ویژه اطراف باغات تاریخی استان، تعداد این نیروها در مکان‌های مورد نظر افزایش قابل توجهی می‌یابد.

وی از باز بودن باغ شاهزاده ماهان، ارگ کهن بم و ارگ راین در روز طبیعت خبر داد و بیان داشت: سایر اماکن تاریخی و گردشگری در روز مذکور تا ساعت 13 آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان در پایان افزود: اماکن تاریخی و گردشگری استان از روز 14 فروردین طبق روال گذشته به گردشگران ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول